Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین احمدی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج از لحاظ امکانات و خدمات درمانی در منطقه جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: بیماران کشور‌های همسایه برای دریافت خدمات درمانی و انجام اعمال‌های جراحی مورد نیاز خود می‌توانند به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که تنها پنج بیمارستان تامین اجتماعی در کشور مجوز پذیرش بیماران بین المللی را دارند، افزود: برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی باید گواهینامه پذیرش بیماران بین المللی (IPD) را داشت که خوشبختانه بدنبال تلاش‌های خستگی ناپذیر مسئولان و همکاران این مرکز درمانی و باتوجه به حمایت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان این بیمارستان سال گذشته موفق به کسب مجوز مربوطه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج ادامه داد: این بیمارستان از سال ١٣٩٦ توسط کارشناسان این وزارتخانه از نظر ضوابط و استاندارد‌های معین مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از اخذ گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی (IPD) قادر به ارائه خدمات به گردشگران سلامت است.

احمدی یادآور شد: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، بهمراه بیمارستان‌های تامین اجتماعی شهدای کرمانشاه، شهدای کارگر یزد، پیامبر اعظم (ص) کرمان و بیمارستان آتیه همدان تاکنون گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی را اخذ کرده اند.

وی بیان کرد: بیشتر بیماران خارجی برای جراحی و بیماری های، چون انجام جراحی تومور، چشم پزشکی، اورولوژی، مغز و اعصاب، اورتوپدی، زنان و زایمان، داخلی، قلب و عروق به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به اقدامات جراحی و درمانی بیمارستان سنندج طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اعمال جراحی تعویض مفصل هیپ و زانو، اعمال جراحی پیوند قرینه چشم، اعمال جراحی اورولوژی مانند PCNL و اعمال جراحی کانسر پستان از مهمترین این جراحی‌ها بوده است.

انتهای پیام/م

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج یکی از بیمارستان‌های برتر کشور است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی