Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@05:27:28 GMT

9 کشته بر اثر رانش زمین

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۵۰۵

9 کشته بر اثر رانش زمین

‍‍‍‍‍‍

منابع آتش نشانی در برزیل اعلام کردند 9 نفر بر اثر رانش زمین در نیتروی در نزدیکی ریودوژانیرو کشته شدند

روبرتو روبادی، که فرماندهی ماموران آتش نشانی ایالت ریو دو ژانیرو را به عهده دارد در شبکه تلویزیون گلوبو نیوز اعلام کرد "در دو روز اخیر بارندگی های شدیدی روی داد و این در حالی است که در نیتروی وضعیت هشدار ویژه اعلام شده و به ساکنان توصیه شده بود به طرف مناطق امن حرکت کنند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران آتش نشانی که 80 نفر را تخلیه کرده بودند، اعلام کردند رانش زمین که در ساعات پایانی شب روی داد، شش منزل مسکونی را با خود برد اما ساکنان همه این خانه ها در زمان وقوع حادثه در منازل خود حضور نداشتند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت