Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@06:37:19 GMT

فیلم طنز دیگری از کمال تبریزی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۵۲۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: «مارموز» از اوایل آذر در سینماهای کشور اکران می شود.

حجم ویدیو: 4.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

مارموز فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی آیدین سیارسریع و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در اوایل با نام خودسر معرفی شد ولی چندی بعد نام فیلم به مارموز تغییر یافت. این فیلم داستان زندگی شخصی به نام قدرت است که سودای رسیدن به قدرت به هر قیمتی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! جمیله در راه پله های دادگاه مورد بی حیایی قرار گرفت/ مرد زندانی با دستبند به او نزدیک شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فیلم کمال تبریزی زندگی طنز فیلم اکران ویدیو ها مارموز عکس فیلم ایران روزنامه جوان زن خودرو عربستان سرقت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «اُمّ علاء» نوشته سمیه خردمند توسط انتشارات شهید کاظمی به زودی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. این کتاب روایت زندگی اُمُّ¬الشهداء فخرالسادات طباطبایی تبریزی، بانویی که هفت نفر از اعضای خانواده اش را تقدیم اسلام کرد، است.

پدر و مادر فخرالسادات در جوانی به بهانه تعلیم در حوزه علمیه نجف، از تبریز به نجف اشرف هجرت می‌کنند و همان جا ماندگار می‌شوند. فخرالسادات در سن سیزده سالگی با آیت الله سید حسن قبانچی که یکی از شاگردان ممتاز پدرش سید محمد جواد طباطبایی تبریزی بود ازدواج می‌کند. آنها در خانه وقفی کوچکی در جوار حرم امیرالمؤمنین (ع) زندگی شأن را با عشق آغاز می‌کنند.

خانه‌ای که هر وقت پنجره اش را باز می‌کرد؛ چشمانش به گنبد مطهر حرم حضرت علی (ع) گره می‌خورد و نسیم رأفت جناب ابوتراب وارد خانه و زندگی شأن می‌شد. حاصل ازدواج آنها می‌شود هجده فرزند، نه پسر و نه دختر. فرندانی که برخی‌هایشان شاگرد کلاس استادی چون آیت الله سید محمدباقر صدر می‌شوند و علوم اسلامی را فرا می‌گیرند.

همسرش، چهار پسر، برادر و دامادش در راه اسلام به شهادت می رسند و چند سال آخر عمرش را، در حالیکه دست و پای چپش به خاطر یک سال و نیم اسارت در زندان‌های رژیم بعث از کار افتاده بود، راهی ایران و شهر قم می‌شود و سرانجام در جوار بانوی کریمه حضرت معصومه (س) برای همیشه آرام می‌گیرد.

همیشه در طول عمرش فرزندانش را به پشتیبانی از حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از ایشان توصیه می‌کرد. به آنها می‌گفت: اگر همه شما هم فدای اسلام شوید ناراحت نمی‌شوم؛ بلکه افتخار می‌کنم و بدانید خون فرزندان من رنگین‌تر از خون فرزندان اباعبدالله نیست.

کد خبر 6087386 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود