Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:47:45 GMT

تکلیف بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس چه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۵۲۸

تکلیف بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس چه می‌شود؟

پرسپولیس بازی‌های عقب‌افتاده خود در لیگ برتر را بدون ملی‌پوشانش برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در شرایطی شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند که سه بازی عقب‌افتاده در لیگ دارد و با تصمیم سازمان لیگ باید تا قبل از آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا بازی‌‌های خود در نیم‌فصل اول را به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت امر این است که برانکو با مسئولان سازمان لیگ پیش از این توافق کرده است که حتی بدون ملی پوشانش بازی‌های عقب‌افتاده خود را پشت‌سر بگذارد و از این‌رو پرسپولیس هیچ یک از بازی‌های نیم‌فصل اولش به نیم‌فصل دوم موکول نخواهد شد. شاید اگر بحث محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم در تعطیلات نیم‌فصل مطرح نبود حریفان این تیم قبول می‌کردند بازی عقب‌افتاده‌شان با سرخپوشان تهرانی را در نیم‌فصل دوم برگزار کنند، اما در حال حاضر مخالف این مسئله بوده و اصرار دارند با پرسپولیس در همین مقطع بازی کنند.

پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان محمد انصاری را به علت پاره‌گی رباط صلیبی برای چند ماه از دست داد. پیش از این هم حسین ماهینی با این مصدومیت مواجه شده بود. وضعیت امید عالیشاه هم نامشخص است و برانکو غیر از این سه بازیکن، باید در برخی بازی‌های عقب‌افتاده تیمش بدون علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی، ملی‌پوشان احتمالی خود به میدان رود.

پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان تیم‌هایی هستند که پرسپولیس برای مصاف با آنها باید منتظر برنامه جدید سازمان لیگ باشد. در این مورد قرار است سعید فتاحی به صورت تلفنی با برانکو ایوانکوویچ صحبت‌هایی داشته باشد و بعد از آن تاریخ بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس با تیم‌های اشاره شده مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

کد خبر 846731 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • سخنگوی گردان های القسام: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو