Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی امسال، ۵۰ سورتی پرواز داشت و ۳۰ ساعت پرواز اورژانسی را ثبت کرد.

امیر «یوسف قربانی» در خصوص اقدامات هوانیروز در ایام اربعین امسال گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی امسال،  ۵۰ سورتی پرواز داشت و  ۳۰ ساعت پرواز اورژانسی را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول ایام اربعین، ۲۳ فروند بالگرد هوانیروز برای اجرای عملیات‌های امداد و نجات چه در داخل خاک کشورمان و چه در خاک عراق آمادگی داشتند، عنوان کرد: امسال برای انجام عملیات امداد و نجات در خاک عراق، درخواستی به هوانیروز ارتش ارائه نشد و به همین خاطر ما هم هیچ ماموریتی را در خاک عراق انجام ندادیم.

امیر قربانی همچنین خاطرنشان کرد: هوانیروز در ایام اربعین حسینی امسال تلاش کرد تا به عنوان قوتِ قلب زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیروهای سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در مناطق مرزی ایفای نقش کند و امیدواریم این تلاش‌ها مقبول درگاه الهی قرار گرفته باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا Starship به انتقال انسان به مریخ موفق خواهد شد؟

ایلان ماسک پس از آن که موشک غول پیکر آن در طی آزمایش پرواز به نقطه عطفی در رسیدن به مدار دست یافت،  اعلام کرد که فضاپیمای استارشیپ او بشریت را به مریخ خواهد برد، اگرچه ماجراجویی در فضا بخشی از این ماموریت بود، اما این رویداد با از دست رفتن موشک در طول این ماموریت و حین بازگشت آن به اتمسفر به پایان رسید که برخی را به این فکر می‌اندازد که آیا این فضاپیما در نهایت خواهد توانست بدون انفجار به سیاره سرخ برسد؟

این حادثه سومین خسارت وارده به فضاپیمای استارشیپ در طی پرواز‌های آزمایشی در کمتر از یک سال به مبلغ ۳ میلیارد دلار است واکنون اداره هوانوردی فدرال (FAA) تحقیقات خود را آغاز کرده تا مشخص شود چه اشتباهی رخ داده است.

این فضاپیمای دو مرحله‌ای، که از یک خودروی کروز استارشیپ نصب شده بر روی تقویت‌کننده موشک Super Heavy تشکیل شده است، از مرکز آزمایش پرواز اسپیس ایکس در بوکا چیکا، تگزاس، در ساحل خلیج به پرواز درآمد، اما اسپیس ایکس فاش کرد که قوی‌ترین موشک جهان مفقود شده است.

دان هوت، مدیر ارتباطات اسپیس ایکس در طول پخش زنده این آزمایش گفت: تیم ما تماسی مبنی بر گم شدن فضاپیما صادر کرد، بنابراین امروز فرودی رخ نخواهد داد، اما باز هم، دیدن اینکه چقدر پیشرفت کرده‌ایم باورنکردنی است.

برنامه ماموریت اسپیس ایکس بازگرداندن موشک از اقیانوس هند پس از سقوط آن را شامل نمی‌شد، اما فروپاشی فضاپیما در جو غیرمنتظره بود.

ایلان ماسک قبلاً در بیانیه‌ها و اظهارات خود در مورد Starship و آزمایشات ناقص آن، متعهد شده بود که در نهایت دنیای مریخ را استعمار خواهد کرد.

او گفته بود: من مریخ را استعمار خواهد کرد. ماموریت من این است که بشریت را دارای چند سیاره کنم.

منبع: دیلی میل

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • آیا Starship به انتقال انسان به مریخ موفق خواهد شد؟
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی