Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@06:24:48 GMT

شبکه سازی سمن ها در استان اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۹۳۷

شبکه سازی سمن ها در استان اجرایی می شود

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: شبکه سازی سازمان های مردم نهاد در استان با هدف تخصصی کردن فعالیت سمن ها اجرایی می شود.

شفیع شفیعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سازمان های مردم نهاد یک نظام ارزشمند برای پویایی و ارتقا سلامت اجتماعی جامعه است که با استقبال عمومی جوانان مواجه هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل  اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، تصریح کرد: شبکه سازی سمن های یک رویکرد مهم با هدف نظارت و شفافیت بر عملکرد این نهادها است که به صورت منسجم از سوی دبیرخانه سازمان های مردم نهاد صورت می گیرد.

 

وی با بیان این مطلب که شبکه سازی سازمان های مردم نهاد در استان با هدف تخصصی کردن فعالیت سمن ها اجرایی می شود، افزود: آئین نامه شبکه سازی به دستگاه های اجرایی با موضوع فعالیت سمن ها ارسال شد و بزودی روند اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

شفیعی، عنوان کرد: ایجاد تعامل بین سازمان های مردم نهاد و تشکیل یک شبکه فراگیر از سمن ها می تواند توانمندی های اعضای آن را نیز افزایش دهد.

 

این مقام مسئول، ادامه داد: ایجاد انسجام و وحدت رویه در فعالیت های سازمان های مردم نهاد استان از مهمترین اهداف این طرح است که با ایجاد بستر مناسب سعی در افزایش توانایی سمن ها برای فعالیت در حوزه تخصصی را داریم.

 

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اظهار داشت: بیش از 287 سمن دارای مجوز در سطح استان فعال است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا شبستان یزد سید محمد بطحایی بطحایی 13 آبان شیراز تحریم بیرجند مناطق زلزله زده مددجویان کمیته امداد شبکه سازی سازمان های مردم نهاد سمن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم