Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه شرق شرکت نفت پاسارگاد مصرف سالیانه قیر استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار تن عنوان کرد و گفت: شرکت نفت پاسارگاد آمادگی دارد کارهای تحقیقاتی را با مکانیک خاک استان، شهرداری، وزارت راه و راهداری انجام دهد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سعید گودرزی پیش از ظهر امروز در همایش قیر و آسفالت با اشاره به اینکه شرکت نفت پاسارگاد بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده فرآورده‌های قیری در خاورمیانه است، اظهار داشت: این شرکت از 6 کارخانه در سراسر ایران شامل کارخانه تهران، کارخانه اراک، تبریز، شیراز، آبادان و بندرعباس تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت نفت پاسارگاد دو پایانه صادراتی در سطح کشور دارد، افزود: این شرکت سال گذشته دو میلیون تن قیر تولید کرد که از این میزان یک میلیون تن صادر شده و یک میلیون تن مصرف داخل بود.

مدیر منطقه شرق شرکت نفت پاسارگاد گفت: وزارت راه، اداره کل راه شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، راهداری و بنیاد مسکن در قالب قیرهای تهاتری و قیر رایگان با ما همکاری می‌کنند و عملا با توجه به برنامه بودجه‌ای که تدوین شده قیر موردنیاز استان کهگیلویه و بویراحمد را تامین می‌کنیم. 

گودرزی مصرف سالیانه قیر استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود 20 تا 25 هزار تن عنوان و بیان کرد: شرکت نفت پاسارگاد آمادگی دارد که هم تامین قیر استان را به عهده بگیرد و هم کارهای تحقیقاتی را با مکانیک خاک استان، شهرداری، وزارت راه و راهداری انجام دهد تا منجر به تولید قیر باکیفیت شود.

 مدیر منطقه شرق شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه یکی از اجزای اصلی تشکیل آسفالت قیر بوده و مهم‌ترین جز آسفالت است که کیفیت آسفالت را رقم می‌زند، گفت: شرکت نفت پاسارگاد روی بحث کیفیت خیلی کار کرده و از سال 85 تاکنون توانسته به عنوان منتخب نمونه کیفی استان و کشور شود.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مشکلاتی که ممکن است در گذشته در پروژه‌های عمرانی استان پیش آمده باشد به واسطه بحث به روز شدن محصولات و عدم دانش کافی در استفاده از محصولات است. 

حسین جنتی افزود: استان ما نیاز به برنامه‌ریزی‌هایی دارد که در اجرای پروژه‌ها موفقیت کافی را در بالا بردن کیفیت کار داشته باشیم. 

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن تلاش می‌کند وضعیت زیست محیطی و منابع طبیعی و اکولوژیکی را در همه پروژه‌ها مد نظر قرار دهد و تا جایی که امکان دارد از آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری کند.

مدیرکل​ بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت نفت پاسارگاد به این سمت ورود پیدا کرده است که وضعیت محیط زیست، منابع طبیعی و اکولوژیکی را در پروژه‌های خود حفظ کند و به سمت جلوگیری از آلودگی در پروژه‌ها پیش رفته است بنابراین بنیاد مسکن برای همکاری با شرکت نفت پاسارگاد اعلام آمادگی می‌کند تا برای رفع مشکلات پروژه‌ها در آینده گامی برداشته باشیم.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر