Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@13:59:07 GMT

بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس بدون ملی‌پوشان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۸۲۶۰

 به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس در شرایطی شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند که سه بازی عقب‌افتاده در لیگ دارد و با تصمیم سازمان لیگ باید تا قبل از آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا بازی‌‌های خود در نیم‌فصل اول را به پایان برساند.

واقعیت امر این است که برانکو با مسئولان سازمان لیگ پیش از این توافق کرده است که حتی بدون ملی پوشانش بازی‌های عقب‌افتاده خود را پشت‌سر بگذارد و از این‌رو پرسپولیس هیچ یک از بازی‌های نیم‌فصل اولش به نیم‌فصل دوم موکول نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر بحث محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم در تعطیلات نیم‌فصل مطرح نبود حریفان این تیم قبول می‌کردند بازی عقب‌افتاده‌شان با سرخپوشان تهرانی را در نیم‌فصل دوم برگزار کنند، اما در حال حاضر مخالف این مسئله بوده و اصرار دارند با پرسپولیس در همین مقطع بازی کنند.

پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان محمد انصاری را به علت پاره‌گی رباط صلیبی برای چند ماه از دست داد، پیش از این هم حسین ماهینی با این مصدومیت مواجه شده بود و وضعیت امید عالیشاه نیز نامشخص است و برانکو غیر از این سه بازیکن، باید در برخی بازی‌های عقب‌افتاده تیمش بدون علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی، ملی‌پوشان احتمالی خود به میدان برود.

پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان تیم‌هایی هستند که پرسپولیس برای مصاف با آنها باید منتظر برنامه جدید سازمان لیگ باشد. در این مورد قرار است سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به صورت تلفنی با برانکو ایوانکوویچ صحبت‌هایی داشته باشد و بعد از آن تاریخ بازی‌های عقب‌افتاده سرخپوشان با تیم‌های اشاره شده مشخص خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بازی سازمان لیگ تعطیلات پرسپولیس لیگ قهرمانان بدون پرسپولیس پارس ملی پوشان پارس نیوز بازی های عقب افتاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان این بود که بالاخره علیرضا بیرانوند به این بازی می‌رسد یا نه.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس تازه گچ دستش را باز کرده بود و مخصوصا بعد از آنکه امیررضا رفیعی در مسابقه جام حذفی ۴‌گل از آلومینیوم اراک خورد، حساسیت‌ها در مورد قفس توری قرمزها هم افزایش پیدا کرد. نهایتا و در شرایطی که حتی تا چند ساعت قبل از بازی هم باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی دقیق در این مورد انجام نداده بود، شاهد حضور بیرو در ترکیب اصلی قرمزها بودیم.

با این حال روند مسابقه طوری بود که اگر خود رفیعی یا حتی بیرانوند با همان دست گچ‌گرفته هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، اتفاقی نمی‌افتاد. به یمن کیفیت بالای بازی، بیرانوند کلا روی یک توپ بیرون از چارچوب اثر گذاشت!

کد خبر 849270 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها عليرضا بيرانوند باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)