Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۳۳۷ کودک یک تا هفت ساله تحت حمایت کمیته امداد استان هستند اظهارداشت: از این تعداد، یک هزار و۷۸۳ کودک در مناطق محروم آذربایجان غربی هستند.

وی از حمایت یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان از کودکان زیر شش سال خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای حمایت از کودکان زیر شش سال خانواده های نیازمند آذربایجان غربی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیلی ادامه داد: این طرح در قالب حمایت از کودکان زیر ۶ سال و به منظور جلوگیری از ابتلا به سو تغذیه این کودکان در قالب توزیع مواد پروتئینی اجرا می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به همکاری های نزدیک مراکز بهداشتی برای اجرای موفقیت آمیز این طرح، افزود: همچنین بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه با همکاری مراکز بهداشت و درمان در سراسر آذربایجان غربی شناسایی شده و از خدمات این نهاد بهره می برند.

سهیلی یادآور شد: کمیته امداد منطقه یک ارومیه دارای بیشترین و همچنین شهرستان انزل دارای کمترین کودک مبتلا به سو تغذیه در آذربایجان غربی هستند.

وی با تاکید بر حمایت های کمیته امداد از کودکان مبتلا به سو تغذیه، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۱۲ هزار سبد کالا برای کودکان زیر شش سال کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به استمرار توزیع سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه، عنوان کرد: توزیع بسته های سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه کمیته امداد استان به صورت مستمر و ماهانه بوده و شامل اقلام پروتوئینی، جبوبات، میوه جات، گوشت، لبنیات و سبزیجات می شود.

وی با تاکید بر حمایت از مادران دارای کودک شیرخواره آذربایجان غربی، بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر از بانوان باردار و دارای کودکان شیرخواره کمیته امداد این استان از بسته های حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

سهیلی اظهار داشت: ادامه فعالیت و تقویت برنامه های حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، از مهم ترین اهداف این نهاد در نیمه دوم سال جاری است

کد خبر 4455048

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کودکان کودکان بی سرپرست اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه