Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی بیان کرد: تیم ملی پومسه از شرایط خوبی برخوردار است و ملی پوشان ما از نظر فنی بسیار آماده و با انگیزه هستند. از ۷ مهرماه تاکنون تیم در اردو‌های منسجم حضور داشت تا تکواندوکاران برای رقابت‌های جهانی به بالاترین سطح آمادگی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پومسه رشته ورزشی آسیایی است

او ادامه داد: پومسه رشته‌ای ورزشی آسیایی است و با توجه به اینکه تیم‌های اروپایی هم از ورزشکاران کره‌ای در این رقابت‌ها بهره می‌برند در نتیجه حریفان اصلی ما در این مسابقات هم پومسه کاران آسیایی هستند.

اسدپور افزود: اگر ملی پوشان ما در روز مسابقه تمرکز کافی را داشته باشند و با آمادگی که در اردو‌ها حضور داشتند روی شیاپ چانگ رقابت کنند به طور حتم می‌توانند از سد حریفان خود عبور کنند.

نتایج پومسه به سلیقه داوران بستگی دارد

سرمربی تیم ملی پومسه عنوان کرد: کار سختی را در این دوره از رقابت‌های جهانی در پیش داریم چرا که مسابقات در هر مرحله به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و از طرفی هم در پومسه امتیازدهی داوران بر اساس سلیقه است و نزدیک به ۶۰ درصد نتیجه مسابقه به رای داوران بر می‌گردد.

تیم ایران در بخش استاندارد از شانس بیشتری برخوردار است

اسدپور بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی ابداعی و استاندارد، تیمی ابداعی ۲ نفره و تیمی استاندارد ۲ و ۳ نفره برگزار می‌شود که تیم ما در بخش استاندارد از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است و در این قسمت ملی پوشان ما می‌توانند بر حریفان خود غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: پومسه‌رو‌های جوان آماده افتخارآفرینی در میدان جهانی ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا