Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،زهرا صدراعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بعد از استماع برنامه  پیروز حناچی،یکی از پنج گزینه شهرداری تهران از وی در خصوص برنامه های ساماندهی حوزه شهرسازی سوال کرد .

وی پس از شنیدن برنامه حناچی گفت :برنامه شما خیلی چارچوب دارد و این یعنی شما چالش‌های شهر تهران را احصا کرده و براساس چالش‌ها برنامه ارائه دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش‌های آزاردهنده شهروندان که شما به خوبی بر آن آگاهید و این نقوه قوت برنامه شماست

وی تصریح کرد : در حوزه شهرسازی یکی از معضلات ما معضل حوزه شهرسازی است،هم از لحاظ عملکرد و خروجی که قرار بود از طرح جامع و تفصیلی تبعیت کنند و هم شیوه‌هایی که قرار بود برای افزایش کیفیت کار،سرعت،هزینه کم‌تر،تعدیل نیروی انسانی و در نهایت رضایت شهروندان ایجاد شود مانند دفاتر خدمات الکترونیک. به ضرس قاطع می‌توانم بگویم هیچکدام از این اتفاقات نیفتاده است و در عین حال حوزه شهرسازی به محیط‌زیست و باغات صدمه زده و ۱۲۸هکتار از باغات ارزشمند تهران نابود شدند

صدراعظم نوری تاکید کرد : شهرسازی ترافیک و آلودگی هوا را افزایش داده و در نهایت باعث سلب رضایت شهروندان شده است

از شما می‌خواهم بگویید که‌چه برنامه عملیاتی برای ساماندهی حوزه شهرسازی دارید از آنجایی که در این حوزه کار کرده و تجربه لازم را دارید؟

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا سلامت شورای شهر تهران شهرداری تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد

گزارشی ده طرح و لایحه و پنج اساسنامه و سه استعلام از دیوان عدالت ارایه می‌دهم.

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح ساماندهی زمین و مسکن و اجاره بها ایراداتی که داشت برطرف شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند مغایر شرع و قانون اساسی نبود، بیان کرد: طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور بررسی شد و نسبت به مواد آن ابهاماتی وجود داشت.

وی با بیان اینکه طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها خلاف شرع و قانون نبود.طرح استفساریه ماده پنج بیمه کارگران ساختمانی خلاف قانون و شرع نبود. لایحه دوفوریتی قانون تمدید پست جمهوری اسلامی ایران نیز هم خلاف شرع و قانون نبود.

طحان نظیف با اشاره به اینکه لایحه عفاف و حجاب را هشت فروردین به مجلس ارسال کردیم، افزود: اساسنامه ورزشکاران و قهرمانان مورد ایراد ما نیست و امیدواریم اتفاق خوبی برای ورزشکاران بیافتد.

وی با بیان اینکه اساسنانه صندوق نوآوری و شکوفایی هم خلاف شرع نبود، گفت: اصلاح اساسنانه مناطق آزاد تجازی کیش، اروند، آبادان، خرمشهر، ماکو و ارسباران مخالف شرع و قانون نبود.

طحان نظیف ادامه داد: سه استعلام از دیوان عدالت اداری داشتیم که حاصل شکایت شهروندان به دیوان است و در شورای نگهبان بررسی می‌شود. دو مورد خلاف شرع نبود و به دیوان ابلاغ شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جمعه این هفته مرحله دوم انتخابات مجلس برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد