Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@06:19:00 GMT

برگزاری نشست مدیران بانک‌ های خصوصی و دولتی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۸۳۴۸

برگزاری نشست مدیران بانک‌ های خصوصی و دولتی

پول‌نیوز - سی و دومین نشست مشترک مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی کشور، روز شنبه 19 آبان به میزبانی بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این نشست با حضور آقایان دکتر طالبی دبیرکل بانک مرکزی، دکتر حسین‌زاده رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها، دکتر پرویزیان رئیس شورای عالی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری و جمعی از خبرگان و کارشناسان نظام بانکی کشور در ساختمان مرکزی بانک کارآفرین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در ابتدای این نشست با خیرمقدم به مدیران ارشد بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی تصریح کرد: در شرایط حاضر که بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دارای شرایط ویژه‌ای در داخل کشور هستند، متأسفانه با اعلام فهرست جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا، فعالیت‌های خارجی نظام بانکی در خارج از کشور نیز با چالش‌ها جدیدی روبه‌رو شده است. بر این اساس هماهنگی مدیران بانک‌ها برای گذر از شرایط ویژه حاکم در مقطع زمانی حاضر بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه جلسه حاضر بلافاصله بعد از اعلام فهرست جدید برگزار شده است، که نشان از تدبیر مسئولان شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دارد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با محوریت ارزیابی شیوه‌های خرید و فروش نقدی ارز برگزار شد، سیستم معاملات نقدی ارز (اسکناس) توسط کارشناسان مرتبط بانک مرکزی ارائه شد که مورد استقبال مدیران عامل بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری قرار گرفت و آنان پیشنهادها و نظرات خود را در خصوص اجرایی و عملیاتی کردن این سیستم اعلام کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خصوصی دولتی بانک کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی