Web Analytics Made Easy - Statcounter


بهروز عمرانی که دارای سوابق طولانی مدیریتی در میراث فرهنگی است طی حکمی توسط معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به سمت سرپرستی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد .

به‌گزارش امتداد نیوز به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، در حکم علی‌اصغر مونسان آمده است:نظر به تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می رود با حفظ جایگاه و نقش پژوهشگاه در عرصه های ملی و بین المللی در ارائه خدمات علمی و پژوهشی به جامعه محققین و پژوهشگران و فراهم آوردن زمینه فعالیت های پژوهشی تقاضامحور با همکاری مراکز علمی داخلی و خارجی و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران به منظور اعتلای فعالیت های پژوهشی و فرهنگی در راستای تحقق اهداف سازمان، اهتمام شایسته به عمل آید.
توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جموری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سوابق

عمرانی دارای مدرک دکتری باستان شناسی با گرایش دوران تاریخی است و تا کنون مسئولیت هایی چون معاون پژوهشی میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی ، مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی ، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته است .
عمرانی تا کنون ۱۱مقاله به همایش ها و نشست های مختلف از جمله همایش ملی باستان شناسی ایران و کنگره معماری و شهرسازی ایران ارایه داده است .
سرپرست جدید پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بیش از ۱۲مقاله با عنوان هایی چون سرآغاز شهر نشینی در شمال غرب ایران در عصر مفرغ قدیم ، نگرشی نو به گورهای کلان سنگی آذبایجان شرقی ، بازشناسی ساختار مسجد علیشاه تبریز در تداوم جنبش بزرگ مقیاس سازی دوره ایلخانی ، پویا سازی بافت های تاریخی و ارزشمند شهری و …. در مجلات مختلف به چاپ رسانده است
خانه های تبریز قدیم ، بافت تاریخی تبریز، مساجد تاریخی تبریز ، بازار تاریخی تبریز ، و قلعه هاو استحکامات آذربایجان از جمله تألیفات بهروز عمرنی است .
وی تا کنون با ارایه بیش از ۶طرح پژوهشی از جمله ثبت جهانی کلیساهای آذربایجان و ثبت جهانی بازار تبریز ، عضویت ، دبیری ، ریاست کمیته علمی و پژوهشی در بیش از ۱۶کمیته علمی را بر عهده داشته و مدتی نیز سرپرست پژوهشکده باستان شناسی بوده است.
سرپرست جدید پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همچنین دارای سوابق آموزشی مختلف بوده و استاد راهنما در چندین مورد را در سابقه کاری خود دارد .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رستگاری در بازدید از بافت‌های تاریخی شهر بفروئیه شهرستان میبد با قدردانی از مشارکت شورا و شهرداری بفروئیه در پروژه‌های میراث فرهنگی و مرمت بافت تاریخی این شهر گفت: اهتمام شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی کارارزشمندی است که می‌تواند برای نقاط دیگر استان الگو باشد.


وی با بیان اینکه درسال گذشته اقدامات خوبی در شهر بفروئیه ازسوی شورا و شهرداری و میراث فرهنگی انجام شده است گفت: مسیر‌های گردشگری خوبی در بفروئیه تعریف شده است که امیدواریم با همت و مساعدت اهالی بافت تاریخی و مدیریت شهری، به مرمت بنا‌های تاریخی سرعت داده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با توجه به آمادگی شورا و شهرداری، میراث فرهنگی هم وظیفه دارد در این راستا مشارکت جدی تری داشته باشد.


رستگاری تصریح کرد: با اقدامات خوبی که شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی انجام داده است؛ با تفاهم نامه ایی که بین شهرداری و میراث فرهنگی امضاء خواهد شد تخصیص اعتبار را افزایش خواهیم داد تا مجموعه بازار جعفرخان امسال تکمیل شود.


طباطبایی شهرداربفروئیه هم گفت: بازار جعفرخان یکی از پروژه‌های شاخص درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که ۲۵۰ متر طول دارد.


طباطبایی افزود: شهرداری مرمت این بازار را از سال گذشته آغاز و افتتاح آن را در دهه فجر داشته است که امیدواریم با مساعدتی که میراث فرهنگی خواهند داشت بتوانیم فاز دوم این پروژه را آغاز و تا پایان امسال به اتمام برسانیم

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت