Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:56:03 GMT

تهیه آش اسفناج برای روزهای سرد پاییزی+دستور پخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۸۹۱۴

تهیه آش اسفناج برای روزهای سرد پاییزی+دستور پخت

رکنا: این آش در روزهای سرد دلچسب ترین غذا به شمار می رود.

مواد لازم

۲۰۰ گرم گوشت چرخ کرده

۱ عدد پیاز

۴۰۰ گرم اسفناج

نصف پیمانه برنج خام

۷۰ گرم رشته

۲ لیتر آب

کشک به مقدار لازم

پیاز داغ و سیرداغ به مقدار لازم

نمک و فلفل به مقدار لازم

ابتدا آب را همراه برنجی که شستید داخل یه قابلمه بزرگ بریزید و صبر کنید تا برنج کاملا پخته و تقریبا له شده و لعاب بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی برنج نرم شد، ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری سیر داغ به آن اضافه کنید.

یک عدد پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید. حالا گوشت چرخ کرده، پیاز و نمک و فلفل را داخل یک کاسه خوب با هم ورز دهید و گوشت‌های قلقلی کوچک درست کنید.

سپس گوشت‌های قلقلی را به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خودشان را بگیرند.

طرز تهیه آش شله قلمکار

اسفناج‌ها را خرد کنید و به مواد اضافه کنید. بهتر است اسفناج داخل آش را درشت خرد کنید تا ظاهر آش بهتر شود.

سپس به مقداری که دوست دارید به آش کشک هم اضافه کنید و صبر کنید تا آش جا بیفتد.

وقتی سبزی پخت، رشته را هم اضافه کنید و خوب آش را هم بزنید تا رشته‌ها به هم نچسبند. صبر کنید تا رشته‌ها خوب پخته و ضخیم شوند.

در نهایت به آش نعنا داغ هم اضافه کنید. نمک و فلفل آن را هم چک کنید و در صورت لزوم اضافه کنید.

آش آماده است. در ظرف مناسب سرو کرده و با نعنا داغ، پیاز داغ و کشک و سیر تزیین کنید. دقت کنید که در کل طول مدت پخت حرارت باید ملایم باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! جمیله در راه پله های دادگاه مورد بی حیایی قرار گرفت/ مرد زندانی با دستبند به او نزدیک شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه برنج چک گوشت کل ساعت غذا عکس فیلم ایران روزنامه جوان زن خودرو عربستان سرقت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)