Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی کارشناسان و تحلیل گران فیلم‌های بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت مشخص شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر مجید شاه حسینی، دکتر حسن عباسی و سعید مستغاثی  از منتقدان و پژوهشگران سینمایی به عنوان کارشناسان و تحلیلگران این بخش معرفی شدند.

بر پایه این خبر، در این بخش با مدیریت سید محمد حسینی سه فیلم سینمایی از محصولات سینمای غرب شامل: قاتل آمریکایی(American Assassin) به کارگردانی مایکل ونتسا، فیلم سینمایی «شش روز»(6 Days) محصول کشور انگلیس و «زیر سایه» (Under the shadow) اولین فیلم ساخته بابک انواری همراه با تحلیل و کارشناسی به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند.23 عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده که سه عنوان فیلم سینمایی برای اکران و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم مقاومت فیلم مقاومت سینمای دفاع مقدس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره به یاد زنده یاد کیومرث صابری فومنی «گل آقا» برگزار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام