Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:50:29 GMT

استفاده پلیس دوبی از موتورهای پرنده + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۱۵۶

استفاده پلیس دوبی از موتورهای پرنده + تصاویر

رکنا: پلیس دوبی اعلام کرد به زودی استفاده از موتورهای پرنده را برای انجام عملیات گشت زنی آغاز می کند و بدین منظور در حال آموزش نیروهای خود است.

پلیس Police دوبی اعلام کرد به زودی استفاده از موتورهای پرنده را برای انجام عملیات گشت زنی آغاز می کند و بدین منظور در حال آموزش نیروهای خود است.

این موتورهای پرنده یا هاوربایک ها با نام تجاری هاورسافت اس 3، پرنده هایی برقی هستند که به طور عمودی نشست و برخاست کرده و سپس با سرعت در جهات مختلف حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از استفاده از موتورهای پرنده دسترسی سریع به نقاط صعب العبور یا دورافتاده است که حرکت به سمت انها با خودرو یا موتورسیکلت های عادی راحت نیست.

در حال حاضر پلیس دوبی تنها یک هاوربایک در اختیار دارد ولی امیدوار است تا سال 2020 از تعداد زیادی از این موتورهای پرنده استفاده کند. شرکت هاورسافت می گوید آماده ساخت 40 دستگاه از این محصول به سفارش پلیس دوبی است.

قیمت هر یک از این دستگاه ها 150 هزار دلار بوده و در تولید آنها از فیبر کربنی استفاده شده است. وزن هر یک از دستگاه های یادشده 114 کیلوگرم است. چهار پره چرخنده اوج گرفتن این موتورهای پرنده تا ارتفاع حداکثر 5 متری از سطح زمین را ممکن می کند. حداکثر سرعت حرکت این پرنده ها 100 کیلومتر در ساعت است. مهم ترین نقطه ضعف هاوربایک ها زمان پرواز اندک آنهاست که بعد از هر بار شارژ از 10 تا 25 دقیقه فراتر نمی رود. اما در حالت پهپادی و آرام می توان برای 40 دقیقه از این دستگاه بهره گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*برترین ها

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! جمیله در راه پله های دادگاه مورد بی حیایی قرار گرفت/ مرد زندانی با دستبند به او نزدیک شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پلیس Police پرنده گشت عملیات پلیس دوبی آموزش عکس فیلم ایران روزنامه جوان زن خودرو عربستان سرقت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیوساینتیست، یک اصلاح در طراحی توربین‌ها با الهام از بال‌های کرکس آند می‌تواند انرژی تولیدشده توسط توربین‌های بادی را افزایش دهد.

تاکنون ویژگی‌های بال پرندگان که معمولا در بال‌های هواپیما استفاده می‌شوند، روی پره‌های توربین غول‌پیکر مورد استفاده در تولید برق، آزمایش نشده بودند.

خشایار رهنمای بهمبری در این‌باره گفت: جمع‌آوری داده‌های تجربی روی توربین‌های بادی مجهز به بال به‌دلیل اندازه آنها بسیار دشوار است. گروه تحقیقاتی بهمبری بال‌هایی را با الهام از سنگین‌ترین پرنده جهان، طراحی کردند. این پرنده می‌تواند مسافت‌های بسیار زیادی را با وجود وزنی بالغ بر ۱۵ کیلوگرم طی کند.

بیشتر بخوانید:

کشف سیارکی جالب که بچه ماه است!

یک شبیه‌سازی رایانه‌ای از جریان هوا از طریق یک توربین نشان داد که این بال‌ها به‌طور متوسط ۱۰درصد نیروی کشش را کاهش و بازده را افزایش می‌دهند. به گفته بهمبری،‌ این بال‌ها باعث می وشند توربین‌ها با به حداقل رساندن مقاومت، انرژی بیشتری جذب کنند.

یکی از محققان دانشگاه استرالیای جنوبی به نام پیتر ماژوسکی نیز معتقد است یافته‌های این محقق ایرانی از لحاظ مهندسی و آیرودینامیکی منطقی است، اما مقاوم‌سازی توربین ها ممکن است چندان عملی نباشد هرچند برای توربین های جدید افزودن این مدل بال‌ها باعث بهبود عملکرد می شود.

کد خبر 846736 برچسب‌ها آب برق تکنولوژی (فناوری) انرژی نو

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت