Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری علم وفناوری، پروژه پرتو آبی به منظور ایجاد دین جدید با رهبری دجال شامل چندین مرحله مختلف است. دین عصر جدید یک سیستم شیطانی با رهبری شیطان و نیرو های منفی است که با ایجاد نظم نوین جهانی کم کم روی کار می آید و هرکس که پیرو این دین نباشد از بین خواهد رفت. بدون باور جهانی به آن دین و بدون فریب افکار عمومی این کار امکان پذیر نیست!

 

تکرار میکنم این کار بدون فریب و اجبار به پذیرفتن دین عصر جدید امکان پذیر نیست و البته باید گفت در این کار بسیار موفق شده اند و دین های کوچکی با نام های ساینیسیسم، داروینیسم و رئالیسم ایجاد کرده اند که ذهن مردم را به شدت کنترل میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و برای همین است که پروژه بلو بیم برای آن ها اهمیت ویژه ای دارد! اولین گام در پروژه پرتو آبی ایجاد زلزله های مصنوعی در نقاط مختلف جهان است زلزله هایی که نقاط دلخواه آنان را تخریب میکنند.

 

 

شهرهایی معلق در آسمان چین که توسط پروژه بلوبیم ایجاد شد

آن ها در کوچکترین کار های خود نیز هدف های مخفی دارند آن ها در فیلم هایی مانند ادیسه فضایی،سری پیشتازان فضا،روز استقلال و ... مقابله با تهاجم فضایی را نشان میدهند و درواقع این مربوط به گام دوم پروژه بلوبیم است که طی این مرحله نمایش فضایی بسیار عظیمی توسط هواپیما های بسیاری در ارتفاع بالای هفتاد تا هشتاد مایلی ایجاد میشود در این نمایش عظیم و البته با عنوان حمله فرازمینی ها به زمین کشور های جهان توسط نیرو های آمریکایی اشغال خواهد شد و البته بهانه خوبی است.

 

چیزی که آن ها با این کار ها میخواهند که ما به آن برسیم این است که تمام آموزه های دینی ما غلط و نادرست بوده و ادیان در سراسر جهان هزاران سال در اشتباه بودند و مردم را به اشتباه و راه پوچ کشانده اند و در واقع این را به ما برسانند که خدای اصلی دجال بوده که همه چیز را در کنترل خود دارد حال چطور؟

 

عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری درباره توضیح پروژه پرتو آبی اظهار کرد: پروژه پرتو آبی یک سلاح و تکنولوژی برای ایجاد تصاویر مجازی، صداهای مختلف، تشکیل فرکانس‌ها و امواج مرگبار و زلزله مصنوعی است که از سوی سازمان فضایی ناسا و سازمان ملل طراحی و حمایت مالی می‌شود.

 


 

دکتر لیدا غلامکار در ادامه افزود: بلو بیم یک پروژه 4 مرحله‌ای است که مرحله اول آن ایجاد زلزله‌های مصنوعی در نقاط استراتژیک جهان است. مرحله دوم یک نمایش فضایی غول پیکر را شامل می‌شود در این مرحله از پروژه پرتو آبی، هولوگرام‌های سه بعدی و طرح‌های لیزر تصاویر هولوگرافی در سراسر آسمان پخش می‌شوند. برای ساخت این تصاویر از ماهواره‌های تولید کننده لیزر بر پایه فضا استفاده می‌کنند تا تصاویر همزمان را به چهار گوشه از سیاره در هر زبان و گویش بر اساس منطقه بسازند.


وی در توضیح مرحله سوم این پروژه گفت: مرحله سوم، کنترل ذهن است. مانند دستگاه‌های ارتباطی تلفن همراه که امواجی برای به‌دست گرفتن مدیریت ذهن به مغزها می‌فرستد. در مرحله چهارم هر آنچه که مدنظر مدیران پروژه است به ذهن‌ها القا کرده و دیگر انسان‌ها مالک فکر و بدن خود نیستند و تحت فرمان امواج ارسالی قرار می‌گیرند و براساس تصمیم سازندگان آن عمل می‌کنند حتی در مواردی مانند کنترل جمعیت و پرداخت پول به‌صورت نقد یا ارز


غلامکار ادامه داد: برای مثال می‌توان به شهرهای معلق در آسمان چین، مشاهده یوفوها و بشقاب پرنده‌هایی که اخیرا به تعداد زیادی گزارش شده اند، آکواریوم‌ غول پیکری که در آسمان سواحل شرقی و مناطق ویرجینیا مشاهده شد و حتی پروژه 11 سپتامبر را به نوعی از این جنس می‌دانند. در این فرایند امواج لیزر قوی از ماهواره‎هایی که در حدود 100 کیلومتر بالاتر از سطح زمین قرار دارند بهره گرفته می‌شود.


به گفته این استادیار دانشگاه، این پروژه در ابتدا برای اهداف صلح جویانه و انسان دوستانه و بررسی مشکلات زیست محیطی و آب و هوایی اولین بار در نروژ و برای زیرنظر گرفتن ابرهای آن منطقه ساخته شد اما متاسفانه مانند دیگر پروژه‌های خیرخواهانه در ادامه اهداف ضد امنیت بشر در آن گنجانده شد.

 


آیا پروژه پرتو آبی یک توطئه است؟

حجت الاسلام و المسلمین علی غلام نژاد در گفتگو با خبرنگار علم وفناوری اظهار کرد: زمین در عصر ارتباطات مانند دهکده­ای شده است که به راحتی همه می­توانند با یکدیگر هر گونه ارتباطی را برقرار کنند از خلق و خوی و سبک زندگی یکدیگر مطلع شوند و می شود گفت انسانها در دهکده جهانی، به صورت مجازی، مانند یک خانواده شده­ اند و مانند اعضای یک خانواده با یکدیگر تعامل دارند که از خصوصیات پنهانی یکدگر نیز می­توانند به راحتی مطلع گردند.

 

غلام نژاد افزود: در چنین وضعی، کسانی که دارای قدرت و مدیریت برتری باشند مانند بزرگ ده یا کد خدا به راحتی بر دیگران می­توانند اعمال قدرت نمایند یا حتی دیگران را به بردگی خود در­آورند لذا زندگی در چنین جامعه­ای، نیازمند آموزشهایی است تا بتوانیم بهره برداری مناسب را به عمل آورده، ارتباطات سالمی برقرار کنیم و در ضمن، از آسیبهای احتمالی آن نیز در امان بمانیم.

 

وی یکی از آسیبهای این فضا، بهره­برداری دشمنان ادیان الهی از آن برای تأمین مقاصد شومشان دانست گفت: در این میان دین مبین اسلام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دشمنان اسلام از این ابزار، برای جلوگیری از رشد چشمگیر آن استفاده می کنند. از جمله پروژه هایی که توسط این دشمنان در حال اجراست به نام «پروژه پرتو آبی یا بلوبیم» می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی غلام نژاد در مورد پروژه پرتو آبی اظهار کرد: پروژه پرتو آبی یک سلاح و تکنولوژی برای ایجاد تصاویر مجازی، صداهای مختلف، ایجاد فرکانس ها و امواج و زلزله مصنوعی است که توسط سازمان فضایی ناسا، خاندان سلطنتی، خانواده های راتچیلد و راکفلر حمایت و از لحاظ مالی تامین میشود.

 

غلام نژاد افزود: گفته شده از جمله فعالیتهایی که با همین پروژه در دنیا اجرایی کرده اند یوفوها و بشقاب­های پرندههای نورانی­ای که در سراسر جهان رویت می­شوند، نور­هایی معروف به کرم چاله که در برخی آسمان ها دیده شده، نمایش شهر­هایی معلق در آسمان چین، نمایش فضاییِ بسیار عظیمی توسط هواپیما های بسیاری در ارتفاع بالای هفتاد تا هشتاد مایلی، نمایش غولپیکر فضایی همراه تصاویر هولوگرام و مجازی  همراه با صدا های طبیعی که توسط هواپیما ها با سیستم لیزری و مجازی ایجاد می­شود. صداها با فرکانس خاصی، بر طبق فرهنگ و نوع کشور به مردم وارد می شود و این صدا ها با همان زبان های خاص مردم هر کشور در درون ذهن آن ها ایجاد می­شود و با آن ها حرف می­زند در واقع هرچیزی که بخواهند با این صداها در ذهن ایجاد می­کنند و همینطور اینترنت، پر است از کلیپ هایی با عنوان صداهای عجیب و... در شهر های مختلف!

 

وی ادامه داد: همین پروژه، در نهایت مردم را به این باور می­رسانند که خارج از زمین شما هزاران سیاره و زمین وجود دارد و گفته ادیان از اینکه شما اشرف مخلوقات هستید و همه چیز برای شما آفریده شده، کاملا غلط است زیرا موجودات هوشمندتر از شما نیز وجود دارند! این ها همگی دروغ های صیهونیستی برای نابودی حقیقت گیتی و ادیان است با کنترل ذهنها.

 

حجت الاسلام و المسلمین غلام نژاد این پروژه، را ایجاد تصاویر بزرگان و افراد مهم و خاص هر ملت و مذهب است، عنوان کرد افزود:  آن ها با ایجاد یک تصویر مجازی از حضرت عیسی در اروپا پیامی را از این تصویر مجازی به مردم منتقل می­کنند که ضد تمام عقاید دینی آنهاست! همچنین با ایجاد تصویر حضرت محمد (ص) در سرزمین مسلمانان پیامی از سوی تصویر مجازی بر ضد عقاید مسلمانان می­فرستند. همچنین در هند با ایجاد کریشنا و یا بودا این کار را می­کنند. آن ها با تخصیص طول موج الکترونیکی برای هر فرد که با جامعه نظم نوین جهانی سازگار نیست میتوانند اورا وارد به خودکشی یا مرگ کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: قسمتی از این پروژه با نام پروژه تراکتور امواجی، برای تاثیر بر دستگاه های مختلف است! این امواج ماشین­ها، سلاح­های پیشرفته و برق ها را از کار می­اندازد همچنین این امواج مردم را در حالتی مانند خلسه فرو می­برد و انسان از خود بی خود می­شود. در اصل آن ها از آسمان به عنوان یک صفحه نمایش استفاده می­کنند تا هرکاری که بخواهند با انسان بکنند. چیزی که آن ها با این کار­ها می­خواهند که ما به آن برسیم این است که تمام آموزه های دینی ما غلط و نادرست بوده و ادیان در سراسر جهان هزاران سال در اشتباه بودند و مردم را به اشتباه و راه پوچ کشانده­ اند و در واقع این را به ما برسانند که خدای اصلی، «دجال» بوده که همه چیز را در کنترل خود دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین غلام نژاد با توجه به اینکه دجال، از ماده "دجل" به معنی دروغگویی و حقه بازی است و اینکه روایاتی از پیامبر(ص)، به ظهور دروغگویان متعددی در آخر الزمان اشاره کرده­ اند لذا می توانیم یکی از اتفاقات دروغ که به صورت مجازی و نه واقعی سعی در فریب انسانها و مقابله با ادیان توحیدی دارد را همین «پروژه پرتو آبی» بدانیم.

 

وی در پایان گفت: برای درامان ماندن از چنین فتنه و فریبهایی، می بایست حدیث ثقلین را که شیعه و اهل سنت از پیامبر اکرم(ص) به طور صحیح نقل کرده اند سر لوحه خود قرار دهیم که فرمود: «کتاب خدا و اهل بیتم را در بین شما باقی می­گذارم که با تمسک به آنها هیچ گاه گمراه نخواهید شد».که من جمله رهنمودهای این دو گوهر فروزان علم آموزی است که فرمود: «علم را هر چند در چین باشد بگیرید» که در واقع عقب نیفتادن از علوم روز حتی پیش افتادن، رمز مقابله با این تحرکات ویرانگر اما ساده است. همان که مقام معظم رهبری به «رسیدن به قله» عنوان فرمودند، که اگر به قله­ها برسیم، دشمن قطعا زمینگیر خواهد شد.

یکی از سفارشهای اهل بیت(ع)، برای این شرایط مداومت کردن بر ذکر غریق است که «یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک؛ ای خدا، ای بخشنده، ای بخشایشگر، ای کسی که قلبها را دگرگون می سازی! قلب مرا بر دینت پایدار فرما».

 

پروژه پرتو آبی توطئه‌ای بزرگ علیه اعتقادات مردم در کلیه نقاط جهان!
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری علم و فناوری درباره توطئه پرتو آبی اظهار کرد: بی شک پروژه پرتو آبی توطئه‌ای بزرگ علیه اعتقادات مردم در کلیه نقاط جهان است این ادعایی است که حامیان و سازندگان آن به‌صورت علنی ابراز کرده‌اند. هدف نهایی آنان ایجاد یک مذهب نیویورکی تحت هدایت ضد مسیحیت برای رسیدن به دیکتاتوری نظم نوین جهانی است.


حجت‌الاسلام عبدالله امامی با بیان اینکه این پروژه در واقع برای فریب دادن و کنترل ذهن مردم طراحی شده است افزود: آنان در مراحل 4 گانه خود اهداف گوناگونی از جمله بی اعتبار کردن مذاهب کنونی و دروغین پنداشتن پروردگار را دنبال کرده و در نهایت با کنترل و مدیریت ذهن به مردم جهان القا می‌کنند که خدای هرکسی در درون اوست و باید از نفس خود پیروی کند. 


وی در توضیح چگونگی تصرف ذهن از سوی این پروژه گفت: پرتوهای رایانه‌ای داده‌های گسترده‌ای در مورد هر انسان روی زمین از جمله نوع تغذیه، زبان و گویش، فرهنگ، سبک زندگی و ... جمع‌آوری کرده و این اشعه‌ها با تفکر طبیعی فرد ارتباط برقرار کرده تفکری به‌نام تفکیک مصنوعی شکل می‌دهد و به این ترتیب کنترل ذهن افراد به دست سازندگان افتاده و قدرت القای هرگونه تفکری وجود دارد.


امامی در ادامه توضیحاتش اضافه کرد: سرگ موناست در کتاب پروژه پرتو آبی (ناسا) خود دقیقا به توطئه بودن و ایجاد مذهب جدید اشاره کرده و آن‌را یک آزمایش بتا تهاجم بیگانه به‌منظور جعل بشریت در دنیای عصر نیویورک می‌خواند که از سوی ناسا تقویت و کنترل می‌شود.


این استادیار گروه معارف ادامه داد: این تحقیق در سال 2007 با الهام از سلاح‌های غیر مرگبار آغاز شده و پس از آن ایده یک مذهب جدید ضد مسیحیت شکل گرفت به همین دلیل است که پروژه پرتو آبی برای ناسا بسیار مهم است و تا به امروز پنهان نگه داشته شده است. آنان برای تاثیر بهتر این پروژه بر روی مردم از هالیوود کمک گرفته و نمایش فیلم‌هایی چون جنگ ستارگان، پارک ژوراسیک، ادیسه فضایی و نیز انعکاس صداهایی عجیب و ترسناک در آسمان به‌عنوان صدای خدایی دیگر که به تمام زبان‌ها صحبت خواهد کرد در دستور کار خود داشته‌اند.

 

امامی تاکید کرد: اینکه این پروژه برای یک فریب بزرگ و فرایندی برای نابودی بشریت است ادعای سازندگانش بوده و از تمامی ابزارها برای رسیدن به این هدف بهره می‌برند. حال وظیفه ما مسلمان‌ها چیست؟ اینکه ایمان به خدا و ظهور امام زمان را از دست نداده و تا آنجایی که ممکن است از قرآن و اهل بیت فاصله نگیریم تا تحت تاثیر امواج ماهواره‌های شیطانی قرار نگیریم. زیرا که خداوند در قرآن می‌فرمایند: «یدالله فوق ایدیهم.»

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم

به گزارش جماران؛ استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

 

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

 

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری‌ و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

 

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

 

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • ساخت بزرگ‌ترین سلول سوخت هیدروژنی جهان در ژاپن
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان