Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت پروپاگاندای خارجی کره شمالی امروز، یکشنبه درباره اقدام کره جنوبی برای دادن رای مثبت به قطعنامه‌ حقوق بشر جدید سازمان ملل علیه کره شمالی، به سئول هشدار داد.

به گزارش ایسنا، این وبسایت در مطلبی نوشت: کره جنوبی باید پیش از اقدام عجولانه به دقت درباره پیامدهای فاجعه‌بار اقداماتش در آینده فکر کند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، کانگ کیونگ وا، وزیر امور خارجه کره جنوبی ماه گذشته میلادی اظهار کرد، سئول از رای‌گیری درباره قطعنامه جدید سازمان ملل کناره‌گیری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی معاون این وزیر در یکم نوامبر بار دیگر بر موضع دولت کره جنوبی در این خصوص تاکید کرد.

این سخنگو در نشستی خبری اظهار کرد: دولت ما بر مبنای اصل مشارکت در اقدام مشترک با جامعه بین‌المللی برای حقوق بشر مردم کره شمالی در تصویب این قطعنامه شرکت می‌کند.

این رسانه کره شمالی مدعی شده است که تصمیم کره جنوبی برای حمایت از این قطعنامه "خشم مردم کره شمالی را برمی‌انگیزد".

این وبسایت می‌افزاید: چطور باید درست پس از دیدار تاریخی (رهبران دو کره) برای تعهد به مصالحه و همکاری،  رفتار آنان را با شرکت در تصویب چنین سند مجرمانه‌ای که به رهبر و نظاممان توهین می‌کند، تفسیر کنیم.

این مطلب همچنین تهدید کرده، در صورتی که سئول به حمایت خود از این قطعنامه ادامه دهد، اقداماتی که دو کشور در راستای صلح صورت داده‌اند، از بین خواهد رفت.

کره شمالی از هفته گذشته فشار بر سئول برای عدم حمایت از این قطعنامه را از طریق رسانه‌های خود افزایش داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل که کماکان بابت ادامه جنگ با حماس تحت فشار‌های داخلی و خارجی قرار داد بعد از ظهر یکشنبه از افزایش فشار نظامی و دیپلماتیک بر حماس خبر داد.

به گزارش فارس، نتانیاهو اظهار داشت: «ما به زودی حملات بیشتری را علیه حماس انجام خواهیم داد و آن‌ها بسیار دردناک خواهند بود.»

منابع خبری روز شنبه شب از تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «تل‌آویو» مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان برگزاری انتخابات زود هنگام و تلاش برای بازگردادن اسرا را خواستار شدند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، تظاهرکنندگان در میدانیی در تل‌آویو تجمع و علیه دولت اعتراض کردند و در عین حال خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و توافق برای آزادی اسرا شدند.

بسیاری از معترضان تابلو‌هایی را علیه بنیامین نتانیاهو حمل می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

مبارزه مسلحانه جوانان فلسطینی به خصوص در استان‌های شمال کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و طولکرم موجب شده است تا ارتش اسرائیل بخشی از ظرفیت خود را برای کنترل اوضاع این مناطق به کار گیرد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که امدادگران فلسطینی موفق به کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس شده‌اند.

در تحولی دیگر، هزاران شهروند ترکیه روز یکشنبه در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن رژیم اسرائیل پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • آرمین: شرم آور است
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند