Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه دیروز،19 آبان ماه از حضور استاد حاجی شریف، ارزیاب سازمان دارالقرآن مرکز در مؤسسه قرآنی نرجس خاتون شهر دلبران خبر داد.
وی با اشاره به تلاش همه جانبه اداره تبلیغات اسلامی و تشکل‌های وابسته در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی افزود: شهرستان قروه پتانسیل تاسیس چندین موسسه قرآنی دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: خوشبختانه فضا برای برنامه‌های قرآنی در شهرستان وجود دارد و در صورت حمایت‌های سازمان دارالقرآن می‌توانیم شاهد شکوفایی استعدادهای قرآنی باشیم.
در این دیدار مریم منتشلو، مسئول موسسه قرآنی نرجس خاتون گفت: ۱۲ مربی هم اکنون در موسسه نرجس خاتون مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه این مؤسسه برنامه‌های قرآنی برای کودکان از ۳/۵ سال تا افراد ۷۰ ساله برنامه دارد، افزود: در مجموع بیش از ۱۴۰ نفر در کلاس‌های قرآن این مؤسسه شرکت می‌کنند.
مسئول مؤسسه قرآنی نرجس خاتون با اشاره به برگزاری کلاس‌های موسسه در روزهای یکشنبه و پنجشنبه، عنوان کرد: در این مؤسسه هفت نفر حافظ ۲۰ جزء قرآن و ۳۰ نفر هم مشغول حفظ قرآن کریم هستند.
در این دیدار استاد حاجی شریف گفت: موسسات قرآنی باید قراردادی رسمی با مربیان خود انعقاد کنند تا مبادا در آینده مشکلی پیش آید.
گفتنی است؛ در این دیدار علیپور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه نیز حضور داشتند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی حاجی شریف ارزیابی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیشگیری اثر بخش از آسیب‌های اجتماعی نیازمند ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است و با گسترش فرهنگ و معارف قرآنی و انس آحاد مردم با قرآن و پیاده سازی معارف این کتاب انسان ساز در زندگی اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و نزاع‌های خانوادگی کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی "مسطورا" شهرستان خواف افزود:پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و تبع آن خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح "مسطورا" یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که توسط اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت یک شرکت صنعتی - معدنی برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد