Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@22:07:54 GMT

تیم کاتا ایران ترکیه را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۶۵۴

به گزارش پارس نیوز، در آغاز مبارزات روز پایانی از بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان مبارزات بخش کاتای تیمی و در دیدار رده بندی تیم ملی کشورمان به مصاف ترکیه رفت و با برتری  ۳ بر ۲ به نشان برنز دست یافت.  

این تیم بعد از یک دور استراحت با ترکیب  ابوالفضل شهرجردی،  علی زند و میلاد دلیخون روسیه را شکست داد و سپس به اسپانیا باخت و در گروه شانس مجدد کویت را شکست  داد و به دیدار بده بندی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین نشان برتر کاتای تیمی مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان می باشد. سال ۲۰۱۲ و دوره اول مدیریت فرجی در فدراسیون کاراته، تیم کاتای مردان با کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا شگفتی ساز شده بود.   

تیم ملی کشورمان تاکنون موفق به کسب یک نشان طلا توسط بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، یک نقره توسط سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و ۳ برنز توسط ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم و  سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم  شده است.  

ضمن اینکه تیم های کاتا و کومیته بانوان،  فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه،  فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات اعضای تیم ایران در بخش کومیته تیمی مردان هستند که از ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به وقت محلی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ترکیه می رود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جهان تیم ملی ترکیه روسیه اسپانیا کویت ایران مردان وزن کسب عنوان قهرمانی شکست ایران ترکیه پارس مدال برنز پارس نیوز تیم کاتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان