Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:16:05 GMT

حضور موفق فغانی در روسیه باعث سربلندی آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۶۹۷

حضور موفق فغانی در روسیه باعث سربلندی آسیا شد

تهران- ایرنا- هانی بالان نایب رئیس کمیته داوران AFC در نشستی با اعضای کمیته داوران فدراسیون ایران با تاکید براینکه فوتبال ایران در بخش داوری به خوبی رشد کرده است، گفت: حضور موفق علیرضا فغانی داور ایران در جام جهانی 2018 روسیه باعث سربلندی قاره آسیا شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بالان نایب رئیس کمیته داوران AFC و عضو کمیته داوران فیفا، و رز علی مسئول چیدمان دپارتمان داوری ای اف سی روز گذشته در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون ایران، داود رفعتی، علیرضا فغانی، علیرضا سهرابی و حسین عسگری حضور داشتند.
بالان در باره شرایط حضور داوران ایرانی در مسابقات بین المللی گفت: به طور قطع حضور موفق فغانی در جام جهانی روسیه به ما نشان داد که وی تنها داور از قاره آسیا بود که توانست مسابقات سطح بالای جهانی را به خوبی قضاوت کند و باعث سربلندی آسیا شد. ضمنا باید این نکته را هم بگویم که ایران یکی از کشورهای فوتبال آسیا است که در این قسمت به خوبی رشد کرده است.
وی افزود: از نظر ما شرایط داوری در فوتبال ایران و فعالیت های فدراسیون در این زمینه بسیار و کامل است. همچنین با توجه به بازخوردهایی که داوران ایرانی در مسابقات بین المللی 2018 داشتند، مطمئنا در سال 2019 یک داور و دو کمک داور به رده A مسابقات جهانی ارتقا پیدا می کنند.
در پایان این نشست اصفهانیان قالیچه ای به یادگار از سوی فدراسیون فوتبال ایران به بالان اهدا کرد.
ورزشی**ع.ک**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش داوري كنفدراسيون فوتبال آسيا فغاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد