Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@13:26:18 GMT

فابره:با پرسینگ تا کسب برد پیش رفتیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۸۰۵

به گزارش وانانیوز،  شب گذشته دورتموندی‌ها بردی ارزشمند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک کسب کردند.

زنبور‌ها در بازی پرافت و خیز موفق شدند ۳ بر ۲ بایرن را شکست دهند. لوسین فابره بعد از کسب ۳ امتیاز بازی اظهارداشت:بازی دیوانه کننده‌ای بود. بایرن ابتدای بازی خیلی قوی بود. آن‌ها به وضوح در بازی می‌درخشیدند. مالکیت توپ زیادی داشتند و ما نمی‌توانستیم توپ را تصاحب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر وقت که برای گرفتن توپ می‌رفتیم، فوری آن را از دست می‌دادیم.

وی ادامه داد:البته می‌دانستم که آن‌ها نمی‌توانند همچنان سرعت و فشار خود را حفظ کنند. سرعت بازی آن‌ها خیلی بالا بود. اما با پرسینگ از جلو، فشار همه جانیه، رفتن برای مالکیت توپ، اوضاع ما بهترشد تا جایی که توانستیم از آن‌ها جلو بزنیم.

فابره تصریح کرد:در این بازی ما به مرور اشکالات را برطرف کردیم تا توانستیم به هدف برسیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی