Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:57:57 GMT

ایثارگری در برابر دشمنان رمز بزرگی شهدا است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۸۲۳

ایثارگری در برابر دشمنان رمز بزرگی شهدا است

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با اشاره به نقش بارز شهدا و ایثارگران در امینت و آسایش حاکم بر جامعه گفت: ایثارگری در برابر دشمنان رمز بزرگیِ و ماندگاری شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نجفی روز یکشنبه در دیدار با خانواده چهار شهید این استان در قالب طرح سپاس اظهار داشت: نص صریح قرآن کریم است که شهیدان زنده اند و بالاترین مقام را نزد خداوند داشته و از درگاه احدیت روزی می خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مقام و منزلت بخاطر ایثارگری شهدا در برابر دشمنان و دفاع از دین خداوند است، افزود: شهدا و ایثارگران ما برای دفاع از آب و خاک این کشور بزرگترین سرمایه خود که همان جان است را تقدیم کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ایثارگری در برابر ترفندها و توطئه های دشمنان را رمز بزرگی شهدا اعلام کرد و یادآور شد: امروز شهدا چلچراغی نورانی و نشانه ای برای هدایت جامعه به سمت بزرگی هستند.
وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا از سوی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد: ایستادگی در برابر دشمنان، آنان را با شکست و ذلت مواجه خواهد کرد و این وعده الهی است.
نجفی با اشاره به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با امنیت و آسایش امروز ما گره خورده بنابراین تلاش برای ترویج این فرهنگ یک ضرورت انکارناپذیر است.
وی یکی دیگر از رسالت های اصلی بنیاد شهید را رسیدگی به مشکلات و خواسته های خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و اضافه کرد: همه در قبال خانواده ایثارگران و خدمت به آنان مسئول هستیم و باید دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 840 آزاده سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايثارگري فرهنگ شهادت رمز ماندگاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد