Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:59:06 GMT

پایگاه خبری آخرین خبر مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۸۳۱

پایگاه خبری آخرین خبر مجرم شناخته شد

در جلسه امروز هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیرمسئول پایگاه خبری "آخرین خبر" مجرم شناخته شد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ اجتماعی تهران نظرات

احمد مؤمنی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه اظهار کرد: در جلسه دادگاه امروز که در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی شقاقی برگزار شد، پرونده‌های اتهامی دو مدیر رسانه و یک خبرنگار مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیر مسئول نشریه "ابرار" که با اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" مواجه بود را مجرم ندانست، درباره پرونده دیگر نیز عنوان کرد: مدیر مسئول سایت "آخرین خبر" هم با دو اتهام "افترا" و "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" مواجه بود که هیئت منصفه مطبوعات وی را در هر دو پرونده مجرم دانست.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ادامه داد: همچنین هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، این مدیر مسئول را مستحق تخفیف ندانست.

مؤمنی‌راد در پایان درباره پرونده سوم نیز گفت: رسیدگی به پرونده استمهال شده خبرنگار "تابناک" که با اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" مواجه بود، امروز در دستور کار هیئت منصفه دادگاه مطبوعات قرار گرفت و در غیاب این متهم، هیئت منصفه دادگاه مطبوعات وی را مجرم و البته مستحق تخفیف دانست.

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادگاه مطبوعات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگاه مطبوعات دادگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!

روزنامه هفت صبح در حاشیه دادگاه تتلو نوشته است: این بار عکس‌های دادگاه تتلو یک تفاوت اساسی با دادگاه جلسه قبل نشان می‌داد اینکه دیگر خبری از ریش نسبتا انبوه و مو‌های دوباره درآمده نبود و امیرحسین مقصودلو با سر و رویی تراشیده در برابر قاضی افشاری ظاهر شد. 

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت ظاهری تتلو را به قبل از دوران بازداشت به تغییر محل زندانی شدنش ربط می‌دهند و می‌گویند احتمالا او تا زمان رسیدن دادگاه اول در بازداشتگاه بوده و هنوز به امکانات بند دسترسی نداشته است، اما قبل از دادگاه تازه به بند رفته و آنجا امکان اصلاح سر و صورتش را پیدا کرده است.

نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد، اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود

tags # امیر تتلو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم