Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@19:15:20 GMT

◄ صدور ویزای عراق الکترونیکی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۹۱۹

◄ صدور ویزای عراق الکترونیکی شود

تین‌نیوز | 

رئیس سازمان حج و زیارت خواستار صدور روادید الکترونیکی برای عزیمت زائران عتبات عالیات در حالت کلی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، حمید محمدی در جلسه‌ای با هیأتی از سفارت عراق گفت: سازمان به عنوان متولی اعزام زائر به عتبات عالیات و حج، تلاش دارد که کار را برای مردم روان کند و قطعا شما نیز همین گام را برمی‌دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت:برای تسهیل امور زائران، صدور روادید الکترونیکی یکی از راهکارهای مهم است، چرا که صدور روادید الکترونیکی موجب تسهیل عزیمت زائران عتبات عالیات می‌شود و نمود این مهم نیز در ایام پرتردد به ویژه اربعین حسینی اثرگذار خواهد بود؛ البته این موضوع باید توسط دست اندرکاران ذیربط و وزارت خارجه عراق نیز بررسی شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: امسال در ایام اربعین حسینی بیش از دو میلیون نفر در یک مقطع کوتاه از ایران عازم عتبات عالیات شدند که قطعا فراهم کردن مقدمات اعزام این جمعیت بیش از دو میلیون نفری کاری بسیار سنگین بود.

محمدی افزود: زحمات همه دست اندرکاران به ویژه سفارت،کنسولگری‌ها و هیأت‌های کنسولی موقت و عملکرد شبانه‌روزی آنان نشان‌دهنده زحمات والای عزیزان و صرف انرژی در این مسیر بوده است.

این هیات عراقی متشکل از نماینده ویژه وزارت خارجه عراق در امور اربعین، کاردار سفارت عراق در ایران و جمعی از اعضای کنسولی این سفارتخانه بوده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ویزای الکترونیک ویزای عراق حمید محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد