Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:36:46 GMT

قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام نشده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۹۹۳۵

قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام نشده است

مشهد- ایرنا- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی دو ماه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور قیمتی برای مرغ و تخم مرغ تعیین نکرده تا این معاونت نظارت بر عرضه این مواد غذایی را بر اساس نرخ مصوب آغاز کند.

علی باخرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ و نظارت بر گرانی در این حوزه افزود: این معاونت مجری مصوبات کمیسیون تنظیم بازار استان برگرفته از مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ستاد تنظیم بازار کشور سقفی برای قیمت مرغ و تخم مرغ اعلام کند ناگزیر به حمایت از آن سقف قیمتی برای این دو قلم کالا در سطح بازار خراسان رضوی هستیم.
وی گفت: ادعای متولیان بخش کشاورزی در خصوص دلیل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، افزایش هزینه های تولید است و نظر کارشناسی آنان در این خصوص مورد استناد قرار می گیرد.
او در خصوص ذخیره کالاهای اساسی در خراسان رضوی هم اظهار داشت: بر اساس سرانه مصرف کالاهای اساسی در استان مشکلی در خصوص تامین این کالاها وجود ندارد و ذخیره کافی برای این اقلام مهیا است.
وی افزود: سامانه انبارها در سطح استان تحت نظارت سازمان صنعت خراسان رضوی است و در خصوص اقلام اساسی بویژه گندم هیچ مشکلی وجود ندارد و ضریب قابل اطمینانی در انبارها مهیا است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ظرفیت کالاهای اساسی ذخیره شده در انبارهای استان از میانگین کشوری بالاتر است. تاکنون 35 هزار انبار از خراسان رضوی در سامانه جامع انبارهای کشور به ثبت رسیده اند اما هنوز انبارهای بیشتری هستند که ثبت سامانه نشده اند.
وی افزود: کالایی هنوز از انبارهای ثبت نشده در مسیر حمل و نقل قرار نگرفته و زمانی صاحبان آنها نیاز به ثبت انبارشان در سامانه را احساس می کنند که بخواهند از انبارشان کالایی را جا به جا کنند که در این صورت بدون اخذ بارنامه الکترونیکی مورد تایید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی این امر میسر نخواهد بود.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازار قيمت مرغ و تخم مرغ خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم