Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارذش جهان نيوز، «انیو موریکونه» آهنگساز اسطوره‌ای که اسکار بهترین موسیقی را به خاطر فیلم «هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو بخ دست آورد به انتقاد شدید از این فیلمساز پرداخت.

آهنگساز ایتالیایی خالق موسیقی فیلم «خوب، بد، زشت» در مصاحبه‌ای که این هفته در نسخه آلمانی‌زبان «پلِی‌بوی» انجام داد به تارانتینو حمله برد و او را به دو دلیل نقد کرد و گفت: «تارانتینو به دو دلیل هرج و مرج گونه بودن آثارش و فقدان اصالت کارگردان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کاملا بی‌نظم است و بدون فکر صحبت می‌کند و همه کارها را در دقیقه آخر انجام می‌دهد. او هیچ ایده و تفکری ندارد. او زمانی که کار سفارش می‌دهد انتظار دارد در عرض چند روز برای فیلمش آهنگسازی شود که این غیرممکن است. این کار او مرا دیوانه می‌کند و من دیگر نمی‌خواهم با او کار کنم و آخرین بار همین نکته را به او گفتم.»

انیو موریکونه که بیش از ۵۰۰ اثر موسیقایی خلق کرده و برای فیلم «یک مشت دلار» سرخیو لئونه و فیلم برنده جایزه کن «ماموریت» از رولاند جوف و فیلم «سینما پارادیزو» ساخته جوزپه تورناتوره موسیقی ساخته گفت که تارانتینو در رده کارگردانان بزرگ قرار نمی‌گیرد.

موریکونه در ادامه افزود:« او آدم احمقی است و ایده‌هایش را از دیگران می‌دزدد. او هیچ چیز اصلی از خودش ندارد. این عوامل باعث می‌شود که او به عنوان یک کارگردان تعریف نشود. او در هیچ چیز با بزرگان هالیوود نظیر «جان هیوستون» «آلفرد هیچکاک» یا «بیلی وایلدر» قابل مقایسه نیست. آنها کلاس داشتند. او تنها دوباره‌کاری می‌کند.»

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، برخورد قانونی انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضاء، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا 5 سال محکوم می‌‌شوند.

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا 10 سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و 6 ماه تا 3 سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است