Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی خالقی مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی گرمسار و آرادان گفت: امسال خرید توافقی پنبه با مشارکت اتحادیه و شرکت های تعاونی زیر مجموعه آن انجام می شود.

وی افزود: قیمت خرید پنبه به نرخ روز و به صورت توافقی تعیین شده وپنبه کاران می توانند برای تحویل محصول خود به کارخانه پنبه پاک کنی مهران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تسریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط و با رعایت ضوابط و دستور العمل، از سایر استان ها نیز خریداری وش پنبه انجام خواهد شد.

خالقی عنوان داشت: شبکه تعاونی روستایی شهرستانهای گرمسار و آرادان پارسال 521 تن وش پنبه در این دو شهرستان خریداری کرد که 16 میلیارد و 734 میلیون ریال ارزش داشت. خرید توافقی پنبه تثبیت و تنظیم قیمت این محصول را در بازار به دنبال دارد.

انتهای پیام / م

تثبیت و تنظیم قیمت بازار پنبه در گرو خرید توافقی از پنبه کاران است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط