Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@03:53:49 GMT

اهدای اعضای بیمار ۵۶ ساله مرگ مغزی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۰۴۶۸

اهدای اعضای بیمار ۵۶ ساله مرگ مغزی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ زهرا سیاح هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن مسعود حیدری اهل شهرکرد، به چهار بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.

وی افزود: این بیمار ۵۶ ساله که به دلیل سکته و خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، با اعلام رضایت خانواده تحت عمل جداسازی اعضا، در بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاح اضافه کرد: کلیه ها، کبد و نسوج وی پس از جداسازی، برای پیوند به بیماران نیازمند به استان‌های فارس و اصفهان ارسال شد.

گفتنی است: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ مورد عمل اهدای عضو در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

انتهای پیام/ن

اهدای عضو، اهدای زندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب چغاخور میزبان ۱۵ هزار پرنده مهاجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: اردک ها، خوتکا، اَگرت، حواصیل، فلامینگو، کشیم‌های کوچک و بزرگ، آبچلیک، غاز، چنگر، بوتیمار، لک لک، خروس کولی، عقاب دریایی، کاکایی و پرستوی دریایی از جمله این پرندگان هستند.
یوسف پور از لانه گزینی پرندگان در این تالاب خبر داد.
تالاب بین المللی چغاخور با مساحت دو هزار و ۳۰۰ هکتار در دامنه ارتفاعات برآفتاب و کلار، در مسیر جاده شهرکرد به خوزستان و نزدیکی شهر بلداجی شهرستان بروجن و ۶۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید
  • تالاب چغاخور میزبان ۱۵ هزار پرنده مهاجر
  • اهدای عضو به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • تجربه هوای خنک در بلداجی