Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ایران میزبان اولین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از ۷ کشور هستیم چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، سریلانکا، برزیل، و ایران از ۲۰ تا ۲۵ آبان در سایت تیرو کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و رئیس ستاد مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان در نشست خبری اولین دوره مسابقات قهرمانی تیر و کمان نظامیان جهان (سیزم) که عصر امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهارداشت: ایران میزبان اولین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از ۷ کشور هستیم چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، سریلانکا، برزیل، و ایران از ۲۰ تا ۲۵ آبان در سایت تیرو کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در ایران اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا سیزم ایران را واجد شرایط برگزاری این مسابقات دانسته است.

امیر سیاری با بیان این که بانوان و آقایان در دو رشته کامپوند و ریکرو در مسابقات شرکت می‌کنند افزود: تیم نیرو‌های مسلح ایران از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در این مسابقات شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش مهمترین و بزرگترین سرمایه یک سازمان را نیروی انسانی آن دانست و گفت: نیروی انسانی باید شاداب، پویا و متحرک و روبه جلو باشد به همین دلیل ورزش برای بالا بودن سلامت و شادابی اهمیت بسیاری دارد.

وی در پایان تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح برای اینکه بتوانیم از نیروی انسانی شاداب و پویا برخوردار باشیم ورزش در اولویت بالائی برخوردار است. از سوی دیگر اگر بتوانیم به واسطه ورزش با کشور‌های دیگر ارتباط برقرار کنیم نشان دهند سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیرو‌های مسلح ایران است. اینکه ورزشکارانی از ۶ کشور مختلف جهان امروز در ایران حضور دارند سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیرو‌های مسلح را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی معاون هماهنگ کننده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر کره شمالی خواستار آمادگی ارتش برای هرگونه درگیری احتمالی شد

 کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با حضور در رزمایش نیرو‌های هوابرد این کشور و نظارت بر عملکرد آنها، خواستار آمادگی کامل ارتش کره شمالی برای هرگونه درگیری احتمالی شد.

به گزارش بامداد یکشنبه شبکه خبری کی بی اس، رهبر کره شمالی به همراه دختر خود در رزمایش نیرو‌های هوابرد و عملیات چتربازان این کشور حاضر شد تا بر تمرین‌های شبیه‌سازی شده آنها برای نفوذ به کره جنوبی نظارت کند.

کیم در این دیدار با تاکید بر اینکه وظیفه اساسی ارتش کره شمالی آمادگی برای جنگ است، دستور داد تا نیرو‌های هوابرد این کشور برای اجرای انواع طرح‌های عملیاتی غافلگیرکننده جنگی آماده باشند.

رهبر کره شمالی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نیرو‌های ما باید آماده باشند تا در صورت وقوع جنگ، با اراده‌ای قوی با دشمن روبرو شده و مسیر تاریخ را تغییر دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • رهبر کره شمالی خواستار آمادگی ارتش برای هرگونه درگیری احتمالی شد
  • مکرون: انجام عملیات زمینی مقطعی نظامیان غربی در اوکراین محتمل است
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد