Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:58:00 GMT

دفتر اسنپ در آمل پیش از آغاز فعالیت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۰۵۷۸

پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از راه‌اندازی داستانی تکراری است که این سامانه بارها با آن مواجه شده است.

به گزارش عصرخبر، در استان مازندران، بعد از بابل، حالا نوبت به دفتر آمل رسیده که قبل از آغاز فعالیت اسنپ پلمب شود و انواع سنگ‌اندازی‌ها در موردش صورت بگیرد.

آن‌طور که حسین هزارجریبی، یکی از مدیران ارشد منطقه‌ای اسنپ می‌گوید:« حدود ۲۰ روزی می‌شود که درگیری‌های شهرداری و آژانس‌داران در آمل با بازاریابان اسنپ بالا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر انواع تبلیغات منفی و زد و خورد بازاریابان، یک مورد آدم‌ربایی هم در این شهر گزارش شده است. یکی از نیروهای نفوذی سازمان‌های مخالف اسنپ با خودرویی بدون پلاک اقدام به آدم‌ربایی یکی از بازاریابان کرده که خوشبختانه موفق نشده و شکایتی علیه‌اش تنظیم کرده‌ایم.

همه این‌ها در حالی است که عزت‌الله یوسفیان‌مُلا، نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فرمانداری این شهر خواستار همکاری شهردای آمل با دست‌اندرکاران سامانه اسنپ شده و همه اینها در حالی است که فعالیت اسنپ طبق مجوزی که از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دارد در سراسر کشور کاملا قانونی است و نیازی به هیچ مجوز دیگری ندارد. همچنین نامه تاییدیه پلیس اماکن هم مبنی بر مجاز بودن فعالیت اسنپ در دفتر کار آن در شهر آمل و حومه‌‌اش نیز اخذ شده است.»

حالا بازاریابان سامانه اسنپ همزمان با راه‌اندازی این سامانه در آمل به صورت نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و علیرغم تمامی کارشکنی‌های روزهای گذشته میزان استقبال راننده‌ها از ثبت‌نام در این سامانه کم نشده است.

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت قانونی خود را در آمل و شهرهای حومه محمودآباد، ایزدشهر و کیاکُلا آغاز کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسنپ پلمب آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت

جام جم آنلاین اصفهان؛ امید علی اصغری افزود: اجراي طرح برون سپاري و ارائه خدمات شهرسازي شهرداري اصفهان در بستر الکترونیک از اوايل سال 94 از طريق دفاتر پيشخوان آغاز شد و تاکنون نیز در بیش از 32 دفتر طرف قرار داد شهرداری جهت تسهیل و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال اجرا است.

وي با بیان اینکه سامانه توسعه هوشمند شهری مورد حمایت مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: همکاران ما در واحدهای مختلف همچون درآمد و نوسازی نیز همکاری مناسبی دارند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در اختیار شهروندان در بستر الکترونیک قرار دهیم.

علی اصغری با بيان اينكه تا پایان سال  1402  تعداد 36هزار و 568 پاسخ استعلام انجام شده، افزود: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهرداری، گزارش تخلف مهندسین ناظر نیز در سامانه « اصنو» بصورت پایلوت در منطقه 7 شهرداری اصفهان انجام    می شود.

مديرپروژه شهرسازي الكترونيك معاونت شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان گفت :پیاده‌ سازی سامانه‌ های مربوط به شهرسازی، انجام وب سرویس‌ها، ارتباط با دیگر سازمان‌ها و ادارات و همچنین واحد برون‌سپاری خدمات شهرسازی شهر اصفهان که در حال حاضرتوسط 32 دفتر فعال در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان انجام می شود که در حال حاضر انجام استعلامات دفترخانه و بانک‌ها در قالب برون‌سپاری به عهده این واحد است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ که سامانه سرا ۸ آغاز به‌کار کرد، پروانه ساختمان و تمام خدمات شهرسازی روی این سامانه بارگذاری شد و به‌صورت عملی تمام فعالیت‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود؛ این سامانه ارتباط داخلی شهرداری را تقویت نموده و ارتباط با شهروندان نیز در سامانه «اصنو» تقویت شد و در ادامه بصورتی برنامه ریزی شده که تا نیمه سال 1403 کلیه امور شهروندان در بستر الکترونیک بر روی سامانه (اصنو) انجام شود.

علی اصغری در خصوص خدماتی که از طریق این سامانه در اختیار شهروندان قراردارد گفت: مشاهده آرشیو الکترونیکی پرونده توسط شهروند پس از محرز شدن هویت آن برای کارشناس بازدید، پرداخت بر خط هزینه تراکم و عوارض‌ها، امکان ارتباط دوسویه شهروند و کاربر، انجام اقدامات و فرایندها به‌صورت غیرحضوری، کاهش مدت زمان صدور پروانه، ارائه شفاف محاسبات پروانه ساختمان به شهروندان، محاسبه حداکثر پتانسیل پلاک به‌صورت خودکار، امکان پیگیری درخواست از طریق تلفن همراه و دسترسی به آرشیو پرونده بدون واسطه و از طریق سامانه، از جمله مزایای سامانه (اصنو) سرا 10 است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه