Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهمند آقایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع مسئولین شهرستان دشتی با بیان اینکه سالانه شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز توسط عشایر تولید می شود، اظهار داشت: عشایر نقش مهمی در اقتصاد جامعه دارد به طوری که عشایر این استان شش هزار ۵۰۰تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار مترمربع صنایع دستی، ۲۸ هزار تن شیر وفرآوردهای دامی تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تولید  ۱۰۰ هزار تن محصولات زراعی و باغی توسط عشایر استان بوشهر خبر داد و افزود: اعتبارات ارزش افزوده برای اولین بار در برنامه ششم در سال ۹۶ مصوب شد که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از همین محل برای عشایر تخصیص یافته که از این مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان سهم شهرستان دشتی است.

آقایی با بیان اینکه ۱۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برای خرید مخازن آب هزینه شده است، گفت: در سال ۹۵و ۹۶ برای اولین بار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج در جامعه عشایری هزینه شد

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری چهار میلیارد ریال ازمحل اعتبارات تملک داراییها برای جامعه عشایری شهرستان مصوب شده که تاکنون ۶۶ درصد آن تخصیص یافته است.

آقایی یادآور شد: از محل اعتبارات ملی نیز ۱۷ میلیاردو۹۰۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه های عشایری مصوب شده که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

کد خبر 4455197

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی عشایر اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز شهادت امام رضا ع سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جهانشیر سراج الدین میرقاید در بازدید از طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی شهرستان گتوند، گفت: این طرح که مشتمل بر ۱۱ طرح از جمله؛ گلخانه تولید نشا و محصولات زراعی، زنبورداری، کشت گیاهان دارویی، کشت علوفه، زراعت چوب و ... نمونه‌ای از اراضی ملی واگذار شده محسوب می‌شود که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت‌ها و وظایف محوله واگذاری اراضی ملی و دولتی در چهارچوب قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال و جذب سرمایه و رونق اقتصادی است.

سراج الدین ادامه داد: واگذاری اراضی می‌تواند موجب افزایش تولید انواع محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای و ایجاد اشتغال شود.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی