Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:21:55 GMT

سرمربی کاشیما: در ایران چیزی جز احترام ندیدیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۱۰۸۱

رکنا: گو اویوا سرمربی کاشیما آنتلرز که جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در تهران بدست آورد در مصاحبه با وبسایت ژاپنی nikkansports گفت بعد از قهرمانی تیمش نتوانسته احساساتش را کنترل کند و گریه کرده.

گو اویوا در گفتگو با خبرنگار این وبسایت ژاپنی گفت:" بازی فوق‌العاده ولی خیلی سختی بود. بازیکنان ما خوب دویدند و همه با هم مثل یک تیم جنگیدیم و مبارزه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینکه قهرمان آسیا شدیم خیلی خوشحالم. آنقدر خوشحال بودم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و گریه کردم".

اویوا در ادامه گفت:" نمی‌خواهم بی‌دلیل حرفی زده باشم ولی جو ورزشگاه‌ها با آن همه وووزلا آنقدر سنگین بود که فکر می‌کردم پرسپولیس بازی را ببرد. ولی از اول به بازیکنانم گفته بودم که می‌خواهیم پرسپولیس را برای اولین بار در فصل جدید ACL در خانه‌اش استادیوم آزادی Freedom شکست بدهیم. بله دلم می‌خواست بازی را ببریم. در جریان بازی ولی خیلی اذیت شدیم، من کنار زمین به شدت تحت فشار بودم و در نهایت وقتی بازی با نتیجه‌ی مساوی تمام شد برای پرسپولیس و بازی‌ای که ارائه داد احترام زیادی قائل بودم".

گو ایوا در ادامه‌ی صحبت‌هایش به تشکر و قدردانی از میزبانی ایران و میهمان‌نوازی ایرانی‌ها پرداخت و گفت:" در پایان می‌خواهم از شما خبرنگارهای ژاپنی که برای پوشش بازی ما به ایران آمدید تشکر کنم. همینطور از مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌ی ایرانی‌ها چه در هتل، چه کسانی که در زمان ایاب و ذهاب ما با اتوبوس‌ها همراهی‌مان کردند، چه مسئولین امنیتی استادیوم و همه‌ی کسانی که در رسانه‌ها مشغول به کارند. من از همه صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم چون در ایران چیزی جز احترام ندیدیم".اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات اعدام یک سگ در رشت دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پرسپولیس آزادی Freedom ایران گریه لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه احترام عکس فیلم ایران روزنامه جوان خودرو زن عربستان سرقت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به ساکت مدیون است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی نساجی به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان در آخرین مسابقه دور رفت پیش از وقفه جام ملت‌های آسیا با تساوی مقابل پرسپولیس بهانه یحیی گل‌محمدی برای جدایی از تیمش را مقابل او قرار داد و گل‌محمدی هم این موقعیت را پس نزد.

ساکت قبلا در تیم پدیده دستیار یحیی بوده و این دو به همراه حمید مطهری و داوود فنایی در سالی که پدیده به مقام سوم لیگ رسید، کادرفنی فوق‌العاده‌ای را تشکیل داده بودند. حالا ساکت الهامی سرمربی نساجی است و حمید مطهری هدایت تیم تراکتور را در دست دارد و یحیی نیز بیرون از گود اتفاقات فوتبال ایران را نگاه می‌کند، اگرچه دستی بر آتش تراکتور دارد.

در عین حال اوسمار ویه‌را، مربی برزیلی که در آن زمان در ابتدای راه مربیگری قرار داشت، در حال حاضر هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و پس از دو نتیجه نه‌چندان قابل دفاع مقابل آلومینیوم و سپاهان در یک بازی بسیار دشوار دیگر در ورزشگاه وطنی تیمش را به دیدار نساجی خواهد فرستاد؛ تیمی با هواداران متعصب، فوق‌العاده و پرانرژی که به‌خاطر موقعیت خاص جدول لیگ یک نفس علیه پرسپولیس خواهند بود.

نساجی فصل گذشته در آخرین بازی با مربی جوان اسپانیایی مقابل پرسپولیس تحقیر شد و همواره در انتظار فرصتی برای جبران این نتیحه بود. آنها حتی در بازی رفت با یک مربی اسپانیایی دیگر (آلکازار) کار را برای پرسپولیس سخت کردند اما سرخ‌ها آن بازی را با گل شهاب زاهدی بردند. اما در بازی برگشت فضاها تنگ‌تر و سماجت‌ بیشتر خواهد بود و البته نساجی با اعتمادبه‌نفس ناشی از دو پیروزی بزرگ مقابل ذوب‌آهن و تراکتور حتی ممکن است به قصد برد وارد میدان بشود.

ساکت الهامی (بچه نازی‌آباد) هر چه که باشد هیچ ترسی از پرسپولیس و استقلال ندارد. او با همین نساجی و تراکتور فاتح جام حذفی ایران شده و مربی کاملا باتجربه‌ای است و در رختکن‌های بزرگ حضور داشته است. ضمن اینکه شیمی بین او و هواداران نساجی طوری به هم می‌خورد که انگار الکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد! به هر صورت ساکت که به‌نوعی نیمکت پرسپولیس را مقابل اوسمار ویه‌را گذاشته، به‌صورت بالقوه کسی است که می‌تواند نیمکت سرخ‌ها را از اوسمار خوش قیافه و خوش اخلاق که متولد پاسو فوندو است، بگیرد.

امروز در قائمشهر همه علیه پرسپولیس بسیج شده‌اند و بازی ترسناک و دشوار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است