Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:51:04 GMT

سه کیلوگرم هروئین در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۱۱۷۳

سه کیلوگرم هروئین در قم کشف شد

قم - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم گفت: با دستگیری 2 قاچاقچی در این استان، سه کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، 2 قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: متهمان قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از تهران به استان مرکزی منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که خودرو مذکور در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.
وی افزود: پس از دستگیری راننده و سرنشین پژو در بازرسی از خودرو سه کیلوگرم هروئین مرطوب در قالب 3 بسته کشف شد.
بلفکه ادامه داد: سرانجام متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** دستگیری سارقان طلای کودکان در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم نیز از دستگیری 2 سارق طلای کودکان در این استان خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته در این رابطه به 4 فقره سرقت و همچنین سرقت 2 دستگاه خودرو پراید اعتراف کردند.
سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی گفت: تحقیقات ماموران پلیس ادامه داشت تا این که پنج معتاد دستگیر و یک دستگاه خودرو مسروقه از آن ها کشف شد.
وی گفت: طی تحقیقات کارآگاهان، 2 تن از این افراد به 4 فقره سرقت طلای کودکان با همدستی یکدیگر و همچنین سرقت 2 دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف کردند که در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** دستگیری 12 سارق و 18 خرده فروش مواد مخدر در قم
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 12 سارق و 18 خرده فروش مواد مخدر دراین شهر خبر داد.
سرهنگ مراد حسین جعفریان افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر 2 در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.
وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
جعفریان، نتایج این طرح را شامل دستگیری 12 سارق، 18 خرده فروش مواد مخدر، سه تن از اراذل و اوباش، توقیف هفت دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت و کشف مقادیری مواد مخدر برشمرد.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس قم كشف هروئين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری یکشنبه گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از حضور ماموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند، افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده‌اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان کمتر ازپنج ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با چهار قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی از اعتراف متهمان به بزه انتسابی خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از تشکیل پرونده قضایی علیه متهمان خبر داد و گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیندازند مطمئنا با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد