Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی، به دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن پرداخت.به گزارش بلاغ،تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس و پیروزی 2 بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت. سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی به بازی برگشت دو تیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن آمده است:


کاشیما آنتلرز پس از کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در ایران و برتری 2 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار به قهرمانی این مسابقات دست یافت. نماینده ژاپن با این نتیجه، حضور خود را در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تضمین کرد. رقابت‌هایی که آنتلرز در سال 2016 برای اولین مرتبه در آن حاضر بود.

آنتلرز که مقابل جمعیت پرشور ورزشگاه آزادی در تهران به میدان رفت، در نیمه اول به راحتی بازی می‌کرد هر چند پرسپولیس برای زدن گل به حریف فشار می‌آورد. با این حال تیم میهمان نخستین فرصت گلزنی را به دست آورد که ضربه ضعیف شوما دویی، راهی به دروازه نیافت. پرسپولیس فرصت‌هایی در اواخر 45 دقیقه اول به دست آورد، اما  کو وون سانتائه دروازه‌بان آنتلرز مقابل موقعیت‌های علی علیپور، بشار رسن و احمد نوراللهی ایستادگی کرد.

همانطور که نیمه دوم برای نماینده ژاپن به خاطر نتیجه دیدار رفت راحت پیگیری می‌شد، پرسپولیس برای گلزنی موقعیت‌ ایجاد می‌کرد. دو ضربه علیپور راهی به چارچوب نداشت و ضربه آزاد بشار رسن به دیواره دفاعی کاشیما آنتلرز برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد. پیروزی کاشیما آنتلرز باعث شد آنها پس از اوراواردز (در سال‌های 2007 و 2017) و گامبا اوزاکا (در سال 2008)، سومین تیم ژاپنی باشند که به قهرمانی مهم‌ترین عنوان باشگاهی قاره آسیا می‌رسند.

کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، به تیم‌های العین امارات، گوادالاخارای مکزیک، اسپرانسه تونس، رئال مادرید و تیم ولینگتون نیوزیلند در جام باشگاه‌های جهان که در امارات برگزار می‌شود، اضافه شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر در روزی که قدرت پاس بی‌نظیرش را بار دیگر اثبات کرده بود، رکورد مهمی را به ثبت رساند. 

طرفداری | بایرن مونیخ در شبی که مانوئل نویر درخشان ظاهر شده بود، مجموعا با برتری 3-2 مقابل آرسنال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش اوپتا؛ مانوئل نویر با کلین‌شیتی که مقابل آرسنال به ثبت رساند، به یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سنگربان افسانه‌ای باواریایی‌ها اکنون با 58 کلین‌شیت بهترین عملکرد را در تاریخ مسابقات اروپایی دارد. او پیش از بازی امشب در کنار ایکر کاسیاس (57)، این رکورد را به صورت مشترک در اختیار داشت. کاسیاس با 177 بازی این مهم را به ثبت رسانده بود اما نویر امشب در بازی شماره 139 خود چنین عملکردی را به ارمغان آورد. جانلوییجی بوفون (53)، ادوین فن در سار (51) و پیتر چک (49)، دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارند. 

عملکرد خیره‌کننده مانوئل نویر در بحث ارسال پاس؛ دروازه‌بان یا هافبک؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • رستمی به نقره بسنده کرد