Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@05:17:40 GMT

بهاره رهنما و مهدی سلطانی در «شاه لیر»

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۱۴۷۵

بهاره رهنما و مهدی سلطانی در «شاه لیر»

رکنا: تمرین بازیگران نمایش «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه با حضور بازیگران این اثر آغاز شد.

بهاره رهنما تصاویری از تمرین نمایش "شاه لیر" به کارگردانی مسعود دلخواه را در اینستاگرام Instagram منتشر کرد. مهدی سلطانی و الهام پاوه نژاد دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند که در تمرین حضور داشتند.

رهنما در توضیح این تصاویر نوشت: "شاه لیر در دل پاییز به صحنه اصلی تیاتر شهر ما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود اینکه این را جزو نعمات و برکات کارم میدانم که پنج سال متوالی است پر کار ترین بازیگر Actor زن نمایش در ایران بوده ام اما این روز ها چنان سرشارم و پر از شور عجیب کلمات شکسپیر و کارگردانی خاص دکتر مسعود دلخواه که اگرچه سال هاست دو اجرای همزمان رو قبول نمی‌کنم اما الان حتی توانایی بودن سر تمرین نمایش دیگر را ندارم و برای همین باید کارهای مختلف و البته خوبی رو نپذیرم و پیشاپیش از همکاران خوبم عذرخواهم، و حتی کارگردانی نمایش خودم «پای به جاده زدن» رو به سال بعد موکول کردم!

گانریل دختر اول شاه لیر و ملکه آلبانی است، زنی قدرتمند و زبان باز که شروع کننده این تراژدی بر علیه پدر است، نقشی است که به دلیل تفاوت های اصلی در سرشت روحیش با خودم و تضادش با روابط شخصیم با پدرم بسیار به تمرکز و انرژی نیاز داره (با توجه به اینکه اغلب روش بازی من ریختن خودم در نقش است نه نقش در خودم) این روز ها حتی به راحتی نمیتونم به دیدن نمایش دیگری بروم ،انقدر که تا ساعت ها ذهنم سرشار است از انگیزه های پیچیده شرارت های او،و بی شک زخم هایش در نهان و خلاصه اینکه گانریل چنان تمامیت خواه است که من را شش دانگ مال خودش کرده.

خوشحالم که یا مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد و بازیگران برجسته تیاتر ایران که نامشان متعاقبا اعلام خواهد شد هم بازی هستم و یک افتخار و شانس بزرگ همراهی استاد نادر مشایخی برای رهبری گروه کر و موسیقی صد نفره این اثر و ساخت قطعات مفصل موسیقایی این کار است که بسیار برایم تازه جذاب و اموزنده است."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*برترین ها

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات اعدام یک سگ در رشت دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه بهاره رهنما اینستاگرام Instagram بازیگر Actor دکتر نادر نمایش بازیگران مهدی سلطانی عکس فیلم ایران روزنامه جوان خودرو زن سرقت عربستان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق