Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@03:57:08 GMT

اعلام اسامی جدیدترین مفسدان اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۱۵۹۲

اعلام اسامی جدیدترین مفسدان اقتصادی

رکنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: براساس احکام صادره از سوی دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی تعداد دیگری از متهمان به حبس و پرداخت رد مال و جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود برخی از احکام صادر شده برای متهمان پرونده‌های فساد ارزی و قاچاق Contraband کالا را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد دیگری از کسانی که در دادگاه‌های ویژه اقتصادی محکوم شدند و غیر از دو نفر حکمشان قطعی شده را اعلام می‌کنم.

اسامی و احکام صادر شده برای این افرد به شرح زیر است.

داریوش ابراهیمیان به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام execution و ضبط وجوه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان

یونس بهاءالدینی نیز با همان اتهام به اعدام محکوم شده است که غیرقطعی است

محمد بهاءالدینی به ۱۰ سال حبس و رد مال محکوم شده است و حکم وی قطعی است

ایمان پهلوانی به ۵ سال حبس و ضبط وجوه،

داود کاتبی به ۷ سال حبس و ضبط وجوه

مرتضی کاتبی‌نژاد به ۵ سال حبس و ضبط وجوه

رضا نادری فرزند صفرعلی به ۵ سال حبس و ضبط مال

حمید میرزایی زرین‌کلاهی به ۷ سال حبس و ۴۷ میلیارد ریال رد مال

جعفر بهشتی فروتن ۶.۵ حبس و ۳۰ میلیارد رد مال

علی اصغر کاویانی ۶ سال و ۳ ماه حبس و رد مال

سندباد صفرها به ۶ سال و ۶ ماه حبس و پرداخت ۴۷ میلیارد تومان

علیرضا سنجری ۶ سال حبس و رد مال ۱۶ میلیارد تومانی

محمد مرادی به ۶ سال و ۳ ماه حبس و پردخت رد مال

سید محمد کاویانی به ۶ سال و ۳ ماه حبس و رد مال

محمد غالب علمداری به ۵ سال و ۳ ماه حبس و رد مال ۶ میلیاردی

مهدی محبی به ۵ سال و ۳ ماه حبس و جزای نقدی ۲ میلیاردی

علی آشتیانی به ۵ سال حبس و رد مال

رضا شرکت افتخار به ۵ سال و یک ماه حبس و رد مال

فرخ اسکندری نژاد به ۵ سال حبس و ۶۰۰ میلیون رد مال

مسعود ابراهیمی به ۵ سال حبس و‌۱۴۰ میلیون جزای نقدی

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات اعدام یک سگ در رشت دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه قاچاق Contraband اقتصادی اعدام execution اخبار حوادث حبس قوه قضاییه مفاسد اقتصادی محکوم جزئیات عکس فیلم ایران روزنامه جوان خودرو زن سرقت عربستان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، بشار اسد رئیس جمهور سوریه از دیدارهایی خبر داد که گهگاه با مقامات آمریکایی انجام شده است.

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: آمریکا در حال حاضر به شکل نامشروع بخشی از اراضی ما را اشغال و حامی مالی تروریسم و حامی اسرائیلی است که اراضی ما را اشغال کرده است. با این حال ما گاه و بی‌گاه با آنها دیدار می کنیم، گرچه این دیدارها به نتیجه‌ای نمی‌رسد اما به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد.

رئیس جمهور سوریه جزییات بیشتری در این زمینه ارائه نداد که محتوای این دیدارها چه بوده و یا اینکه در چه سطحی برگزار شده و شرکت کنندگان در آن چه افرادی بوده اند.

بشار اسد درباره روابط با کشورهای غربی نیز بیان کرد: همواره امید وجود دارد حتی در زمانی که می‌دانیم تلاش ما نتیجه نخواهد داشت.با وجود نگرش بدی که نسبت به آنها داریم، باید با آنها کار کنیم و به آنها بگوییم که ما از حقوق صرف نظر نخواهیم کرد و تنها بر اساس مساوات و برابری با آنها همکاری خواهیم کرد.

گفتنی است که آمریکا قانون سزار را علیه سوریه اعمال کرده و علاوه بر تحریم اقتصادی و فشار بر دمشق، مناطقی از سوریه را تحت اشغال خود دارد.

کد خبر 6085615

دیگر خبرها

  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!