Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:31:27 GMT

تکمیل ساختمان پزشکی قانونی خمین تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۱۷۲۱

تکمیل ساختمان پزشکی قانونی خمین تا پایان سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از تکمیل پروژه احداث ساختمان پزشکی قانونی خمین در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: احداث ساختمان پزشکی قانونی خمین از خردادماه سال جاری بااعتباری حدود ۷ میلیارد ریال و با زیربنای ۳۹۵ مترمربع آغاز گردیده و هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بالغ‌بر ۷۵ درصد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : این ساختمان که توسط اداره اجرای ساختمان‌های دولتی و عمومی این اداره کل نظارت می‌گردد در یک طبقه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۹۵ مترمربع احداث می‌گردد که در صورت تخصیص اعتبارات لازم در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید .

گفتنی است با انجام پروژه فوق نیازهای شهرستان خمین جهت انجام امور مرتبط با پزشکی قانونی مرتفع و از تردد به مرکز استان بی‌نیاز می‌گردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران