Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک انصار، اسامی برندگان نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار از طریق پورتال رسمی بانک انصار به نشانیwww.ansarbank.ir بخش خدمات ویژه- نتایج قرعه کشی اعلام شده است و واجدین شرایط شرکت در قرعه کشی این مرحله می‌توانند با مراجعه به این پورتال به نشانی یادشده و با وارد کردن شماره مشتری خود در قسمت نتایج قرعه کشی به این اسامی دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز این دوره شامل 110 جایزه هزار میلیون‌ریالی،110 کمک هزینه خریدصنایع دستی هریک به ارزش 25.000.000 ریال، 110 کمک‌هزینه سفر به عتبات‌عالیات هر یک به ارزش 15.000.000 ریال و هزاران جایزه نقدی هریک به ارزش 500.000 ریال است.

همچنین یادآوری می‌شود که سپرده گذاران محترم می‌توانند با حفظ موجودی و یا افزایش آن، از امتیازات ویژه این بانک در مراحل بعدی قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک انصار بانک مرکزی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات