Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یارمحمدیان  امروز مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل، اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۷ عنوان نمایشگاه در اصفهان برگزار شده است و با بررسی این نمایشگاه‌ها به‌خوبی می توان قضاوت کرد که این رویدادهای اقتصادی که هر هفته در استان اصفهان برگزار می‌شود، چه نتایجی در بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان، افزود: نمایشگاه کتاب توانست اعتماد مردم را جلب کند، افراد زیادی از این نمایشگاه بازدید کردند و بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاون اداره و فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان، ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب امسال بازدید و شش میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رسید.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان یک رویداد فرهنگی، در ادامه رسالت اجتماعی و فرهنگی شرکت نمایشگاه ها انجام شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی برای شرکت نمایشگاه‌ها منافع اقتصادی خاصی همراه ندارد، اما به دلیل رسالت اجتماعی که نسبت به جامعه داریم، نمایشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی را برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: ذات نمایشگاه برگزاری رویدادهای تخصصی و اقتصادی است.

یارمحمدیان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه امسال خبر داد و افزود: اعتماد مخاطبان در خصوص نمایشگاه جلب شده و دسته‌بندی‌های دقیقی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی تولیدات در پنج حوزه اصلی تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوله و اتصالات انتقال انرژی، تجهیزات برقی و الکترونیکی، کنترل دما و سیستم های اتوماسیون خانگی و خدمات وابسته تاسیساتی را به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نمایشگاه های برتر کشور است، گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه متخصصانی همچون مهندسان معمار، عمران و عمده‌فروشان و خرده‌فروشان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بین‌المللی از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار باشد و به افزایش کیفیت ساختمان‌ها کمک کند.

یارمحمدیان با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل ونقل در اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه، اهمیت بهینه‌سازی و مصرف آب در کشور را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه حدود نیمی از کل مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان متمرکز شده است و متأسفانه هنوز بسیاری از فعالان ساخت‌و ساز اراده جدی برای بهینه‌سازی ساختمان‌ها ندارند، افزود: شرکت نمایشگاه‌ها فرهنگسازی برای موضوعات مختلف را وظیفه خود می داند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود ، افزود: امیدوارم فعالان این صنف در نمایشگاه حضور به‌هم رسانند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با صنعت ساختمان در ارتباط است و توانمندی های سیستم های بازیافت انرژی، تجهیزات انرژی های نو، تجهیزات و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست و ساختمان های سبز، انواع عایق های رطوبتی و حرارتی، صوتی و سیستم های کاهنده آب و انرژی، درب و پنجره های چند جداره، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع با راندمان انرژی مثبت، سیستم های کنترل هوشمند ساختمانی در زمینه انرژی، شرکت‌های انرژی و بازرسی در زمینه بهره وری انرژی را به نمایش می گذارد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه elecompiran.com مراجعه کنند. شایان ذکر است آخرین مهلت جهت پیش ثبت‌نام 20 اردیبهشت است. پیش ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد. انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است.

لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی نمایند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند. تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف بویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنید.

شایان ذکر است درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد