Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶، آذر ماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «محمدتقی نظرپور» در جلسه شورای معاونان وزارت علوم اعلام کرد: این پرداخت شامل بازنشستگان روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ بوده که قسط سوم آن در حدود ۷۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و انشاءالله در آذر ماه مستقیماً به حساب این افراد واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری افزود: پرداخت اولیه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۴,۰۰۰ میلیارد ریال بود که هفته گذشته به حساب آنان واریز شد.


نظر پور همچنین گفت: باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی در سال ۱۳۹۵ به میزان حدوداً ۵۱۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه ها واریز شده است. در این خصوص، انتظار می رود که دانشگاه ها هر چه سریع تر نسبت به واریز این مبلغ به حساب بازنشستگان اقدام نمایند.


در این میان، با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، پاداش پایان خدمت ۱۸۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای نیز به مبلغ ۲۱۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۳ ریال به صورت یکجا و طی یک پرداخت به حساب این افراد واریز شده است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم شیراز محمد جواد ظریف دونالد ترامپ مناطق زلزله زده مددجویان کمیته امداد انقلاب اسلامی پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر 6081876 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود