Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً فردی با جعل عنوان خودش را داماد من معرفی کرده و در یکی از روستاهای همدان ساختمانی را در یک زمین ساخته است.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود به موضوع یک فقره جعل عنوان اشاره کرد.

وی با اشاره به این مطلب که چندین بار در مورد کسانی که با جعل عنوان و ادعای ارتباط مرتکب اخاذی و کلاهبرداری Fraud شده‌اند، صحبت کرده‌ام گفت: در این مدت هم چندین مورد کلاهبرداری با جعل نامه رییس جمهور به شورای پول و اعتبار نامه نوشته رویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد اول گفته است که داماد روحانی بودم، بعد داماد رییس جمهور یک کشور آفریقایی شده‌ام و اکنون داماد محسنی اژه‌ای هستم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: البته من دامادی در سال ۹۶ ندارم، یک داماد دارم که فرزند بزرگ دارد.

وی گفت: این فرد رفته در روستایی در همدان یک زمین را خلاف مقررات با این جعل عنوان ساخته است، خواهش می‌کنم مراقب این کلاهبرداری‌ها باشند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: ساخت و توزیع مشروبات تقلبی که خود ساخت و توزیع آن جرم Crime جداست که منجر به خسارت‌های فراوان می‌شود، در پرونده اخیر بندرعباس ۱۸ نفر بازداشت شده‌اند و ۳۸ نفر طبق آخرین اعلام براثر استفاده از این مشروبات فوت کرده و ۴۳۲ نفر هم دچار مشکلات جسمی شده‌اند.

وی افزود: در شرایط فشار دشمن باید مراقب برخی سوءاستفاده‌ها بود، در یک مورد با کمک و تبانی جایگاه‌داران ۸۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق Contraband کرده‌اند و در چند استان بازداشتی داشته‌ایم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات اعدام یک سگ در رشت دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه کلاهبرداری Fraud کلاهبرداری جرم Crime قاچاق Contraband زمین قوه قضاییه مسکن داماد جعل عنوان عکس فیلم ایران روزنامه جوان خودرو زن سرقت عربستان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است

روح الله اکبری  دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور گرمسار در غرب استان سمنان گفت: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح های نهضت ملی که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، اضافه کرد: بخشی دیگر تعهد دولت در احداث چهار میلیون مسکن طرح نهضت ملی در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در روستاها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد