Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:03:27 GMT

قانون دکوراسیون برای هر خانه ای

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۲۲۸۴

قانون دکوراسیون برای هر خانه ای

رکنا: هر خانه ای برابی زیباتر شدن به این 5 قانون نیاز دارد.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که خیال میکنید با رعایت تمامی قوانین دکوراسیونی میتوانید منزلی مدرن و بی عیب و نقص دکوراسیون کنید، اما شاید بد نباشد که بدانید طراحان داخلی و دکوراتور‌ها خیلی راحت برخی از این قوانین را زیر پا میگذارند، زیرا معتقدند این قوانین قدیمی هستند و باید فراموش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحان داخلی اصولا اعتقادی به قوانین دکوراسیونی ندارند آن‌ها فقط از سلیقه شخصی شان پیروی میکنند بهتر است شما هم برخی از قوانین دکوراسیونی را زیاد جدی نگیرید.

سفید بودن رنگ دیوار‌ها

بسیاری از افراد معتقدند رنگ دیوار‌های خانه باید فقط و فقط سفید باشند، زیرا این یکی از قوانین دکوراسیونی است، اما بهتر است این قانون را فراموش کنید و از هر رنگی که دوست دارید برای دیوار‌های منزل تان استفاده کنید.

رنگ دکوراسیون اتاق کودک

یکی دیگر از قوانین دکوراسیونی که باید زیر پا بگذارید مربوط به اتاق کودک است، اکثر ایرانی‌ها تصور میکنند باید دکوراسیون Decoration اتاق دختربچه‌ها صورتی و اتاق پسربچه‌ها آبی رنگ باشد. دکوراسیون اتاق بچه‌ها به هر رنگی که فکرش را بکنید میتوانید باشد حتی سیاه و سفید.

کاناپه‌های بزرگ

کاناپه‌های بزرگ را بیخیال شوید، زیرا دیگر دوران پرطرفدار و مد بودن آن‌ها تمام شده است و به جای آن‌ها از مبلمان و صندلی‌های کوچک و جمع و جور استفاده کنید مخصوصا در آپارتمان‌های کوچک امروزی.

دیوار رنگی اتاق بچه

معمولا والدین جوان بعد از مشخص شدن جنسیت فرزندشان شروع میکردند به رنگ کردن اتاق او مثلا اگر فرزندشان پسر بود دیوار‌های اتاق آبی رنگ میشد و اگر دختر بود صورتی، این قانون از مد افتاره را کنار بگذارید و ببینید دیوار اتاق کودک اگر سفید رنگ باشد چقدر زیبا است.

ست میز و صندلی

میز و صندلی‌های ناهار خوری را میتوانید از سبک‌های مختلف انتخاب کنید حتما که نباید ست باشند، به این ترتیب دکوراسیون اتاق ناهارخوری تان متنوع‌تر خواهد شد مانند تصویر زیر.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات اعدام یک سگ در رشت دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه دکوراسیون منزل دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون Decoration مبلمان جنسیت سیاه و سفید قانون طراحان ساعت دکوراسیون عکس فیلم ایران روزنامه جوان خودرو زن سرقت عربستان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید برای جلوگری از وقوع خسارت ناشی از سیلاب‌های به منازل مردم٬ دیوار ساحلی کال جوادیه تا پاییز تکمیل شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074572 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • قانون نانوشته!
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴