Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودین نمی‌تواند تیم کشورش را در بازی‌های دوستانه پیش رو همراهی کند.

طرفداری - با تایید خود دیگو گودین، این بازیکن چیزی بین 20 روز تا 1 ماه از میادین دور خواهد بود.

اتلتیکو مادرید شب گذشته بردی شیرین مقابل اتلتیک بیلبائو کسب کرد و با یک بازی بیشتر، به یک امتیازی بارسلونا در صدر جدول رسید. اتلتی در حالی این بازی را برد که دو بار از تیم بریتزو عقب افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل باسکی‌ها را اینیاکی ویلیامز به ثمر رساند اما نهایتا این گودین بود که در واپسین ثانیه‌های بازی دروازه هررین را باز کرد و سه امتیازی ارزشمند به حساب اتلتی واریز شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، گودین در حالی این گل را زد که روی گل دوم بیلبائو در حوالی دقیقه 60 بازی، از ناحیه ران پا آسیب دیده بود. در واقع او برای مهار سرعت بالای ویلیامز استارتی زد که به مصدومیتش منجر شد. با این حال در زمین ماند و به پست مهاجم نقل مکان کرد و گل هم زد. پس از بازی دیگو گفت:

می‌دانم چه مصدومیتی دارم. خودم و بدنم را می‌شناسم. پارگی خفیفی در ران پا دارم و این مصدومیت احتمالا چیزی بین 20 روز تا 1 ماه مرا از میادین دور خواهد کرد. نهایت تلاشم را در بازی کردم که مصدومیتم بدتر نشود. بیرون نشستن سودی به حالم نداشت. تلاشم در ماندن در بازی ارزشش را داشت. روی کورس با ولیامز به وضوح مصدومیتم را حس کردم. از کادر فنی پرسیدم و آنها گفتند باید در زمین بمانی چون تعویض دیگری در کار نیست. زمان زیادی از بازی باقی مانده بود. نمی‌توانستم بدوم و به ترک زمین فکر کردم. می‌دانستم اگر در زمین بمانم، فقط به این صورت - بازی به عنوان مهاجم - می‌توانم به تیم کمک کنم.

گودین با این مصدومیت احتمالا بازی با بارسلونا را از دست می‌دهد. دیداری که 13 روز دیگر برگزار می‌شود. گفتنی است اتلتیکو مادرید هم مصدومیت گودین را تایید کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: علت تعویضم مصدومیت نبود

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی تعویضی پرسپولیس در بین نیمه بود که بلافاصله بعد از ورود بازیکنان به زمین از رختکن، جای خود را به فرشاد فرجی داد و کار را از روی نیمکت دنبال کرد.

باتوجه به مصدومیت عالیشاه، تصور می‌شد که علت تعویض گولسیانی هم آسیب‌دیدگی باشد اما او در پاسخ به سوال خبرنگار ما در میکسدزون استادیوم تختی، گفت که مصدوم نبوده است.

احتمالا گولسیانی به دلیل دریافت کارت زرد در نیمه اول و جلوگیری اوسمار از ریسک روی این بازیکن، از زمین بیرون رفته است.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • گولسیانی: علت تعویضم مصدومیت نبود
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین