Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اسماعیلی رئیس هئیت غریق و شنا استان قم گفت:این مسابقات به مناسب 13 آبان وهفته تربیت بدنی ظهر امروز در مجموعه ورزشی فرهنگیان با حضور نجات غریقان بانوان و آقایان برگزار شد.

اسماعیلی رئیس هئیت غریق شنا در ادامه افزود: این رقابت ها در دوبخش آقایان و بانوان به مدت یک روز صورت و در هردوبخش 80 نفر حضور داشتند که در 6 رشته با یکدیگر باهم به رقابت پرداختند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: دراین رقابت ها ورزشکاران در مرحله اول حمل ماکن و مرحله دوم شنا با مانع که هردو در 50 انجام و در مرحله اخر پرتاب طناب با یگدیگر به رقابت پرداختند.

هیات نجات غریق وغواصی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی وسیزده آبان یک دوره مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان منجی غریق در6رشته درسطح استان برگزار نمود که نفرات برتر هر رشته عبارتند از 50متر با مانع بانوان،مقام اول فاطمه بیگدلو،مقام دوم مریم بیگدلی، فاطمه فرد مقام سوم راکسب کردند.
در50 متر حمل مانکن،مقام اول مریم بیگدلو،مقام دوم فاطمه حجتیان زهرا طباطبایی مقام سوم راکسب کردند.

در100 متر بافین،مقام اول مریم طباطبایی،مقام دوم مهسا فر هنگیان، نفیسه فراهانی مقام سوم را کسب کردند.
دربخش آقایان،50متر بامانع مقام اول محمد جواد عزیزی،مقام دوم محمد داداشزاده،مهدی نجفی قبادبزنی مقام سوم راکسب کردند.

در50 متر حمل مانکن،مقام اول ارسلان قائم مقامی ،مقام دوم مهدی مشهور، مجید حسینی مقام سوم را کسب کردند.
پرتاب طناب نجات،مقام اول وحید کرمی، مقام دوم حمید اکانی ،محمد نیما محمدی مقام سوم راکسب کردند.

رئیس هیئت غریق و شنا استان در پایان گفت: در این مسابقات افرادی میتوانند حضور پیدا کنن که در گروه سنی بالای 16 سال و کارت غریق و نجات داشته و حدود 2000 نفر در استان قسمت بانوان و آقایان ناجی غریق هست که حدود 300 نفر از این افراد مشغول به فعالیت در استخر های استان هستند.

انتهای پیام/ح

اولین دوره مسابقات نجات غریق بانوان و آقایان در ۲۱ آبان ماه برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اجتماعی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه