Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه گفت: براساس گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، اقاریر این افراد و خسارت‌های وارده اتهامات متهمان پرونده موسوم به محیط زیست مشمول افسادفی‌الارض قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که آخرین روند رسیدگی به این پرونده چیست، گفت: اینکه یک عنوان اتهامی در ابتدای تحقیقات چیزی باشد و بعد در جریان تحقیق تغییر کند، طبیعی است زیرا برخی جرایم در جریان تحقیق مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازداشت دو مدیرعامل از شرکت‌های تویوتا و رنو

وی ادامه داد: عنوان اتهامی ابتدایی این افراد در پرونده محیط زیست، جاسوسی بود که این عنوان اتهامی مطابق قانون می‌توانست تا حد افساد فی‌الارض باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی نهادها می‌گفتند این افراد جاسوس نیستند. گزارش استخراج شده به ستاد کل نیروهای مسلح رفت و ابزار آنها مورد بررسی قرار گرفت.

محسنی اژه‌ای گفت: براساس گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، اقاریر این افراد و خسارت‌های وارده این اتهامات مشمول افسادفی‌الارض قرار گرفت.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده خانم جنیدی درخواست ملاقات با این افراد داشته است گفت: از درخواست ملاقات خانم جنیدی با این افراد بی‌اطلاع هستم.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص شکایت خاتمی از شریعتمداری، سردار نقدی و کریمی قدوسی که ظاهرا سال ۸۹ شکایت از شریعتمداری هنوز منتج به قرار نشده است بررسی می‌کنم و خبر می‌دهم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار جاسوس محیط زیستی قوه قضاییه محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا انجم شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در کارگاه آموزشی توجیهی صندوق ملی محیط زیست کشور که با حضور مدیران کشوری و استانی در شیراز برگزار شد، افزود: محیط زیست در همه عرصه‌های طبیعی و انسانی بیش از هر زمان نیازمند ارزیابی و مدیریت عملکرد در حوزه‌های حفاظت و شناسایی نقاط قوت و ضعف‌ها است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست در سال‌های اخیر با تأمین اعتبارات در جایگاه مناسب‌تری قرار گرفته است گفت: تأمین معیشت محیط‌بانان و نیروهای یگان حفاظت نیز با این بهبود روند در اولویت بیشتری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اعتبارات محیط زیست در سال‌های اخیر از ۱۲ صدم درصد به ۱۸ صدم درصد رسیده است و افق آینده هدف گذاری روی یک درصد است در حقیقت اعتبارات از ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به حدود ۱,۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده است. درآمدهای محیط زیست نیز در سال‌های اخیر افزایش داشته است و در این عرصه موفقیت‌های مناسبی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون کشورمان با چالش‌های مختلف زیست محیطی روبرو است، ادامه داد: همه اهداف مسؤولان و برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران در عرصه محیط زیست اولویت دادن به رفع تنگناها و مشکلات و ایجاد ترازمندی در زمینه چالش‌ها است.

این مقام مسؤول افزود: در حوزه محیط زیست با چالش‌هایی نظیر موضوع آب، آلودگی هوا، تغییر کاربری اراضی و فرسایش زمین، مصرف بی رویه انرژی و تخریب، انقراض و به خطر افتادن تنوع زیستی رو به رو هستیم. همچنین طی سال گذشته درگیر چالش‌های محیط زیستی با مشکلات ناشی از حوزه گرد و غبار، آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها در کلانشهرها مواجه بودیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: زمانی صنایع در مسیر توسعه پایدار حرکت می‌کنند که در کنار اقتصادی بودن پروژه‌ها، نظم اجتماعی را هم تقویت کنند و ضمن حفظ حقوق نسل‌های آینده، محیط زیست را هم تخریب نکنند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش‌هایی که از طریق دفاتر تخصصی مانند پایش فراگیر، مدیریت پسماند، مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم، ارزیابی زیست محیطی، حفاظت از آب و خاک و دبیرخانه گرد و غبار کشور انجام می‌شود، در جهت کنترل این آلودگی‌ها و حفظ محیط زیستی سالم و عاری از هر گونه آلایندگی تلاش می‌شود.

کد خبر 6086087

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر