Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- ماه‌های محرم و صفر به پایان رسید و نوبت اجراهای موسیقی شد. برخی خوانندگان از تورهای کنسرت‌شان در اروپا و آمریکا برگشتند و حالا نوبت به داخلی‌ها رسیده است.

نکته جالب درباره این کنسرت‌ها این است که هنوز خبری از افزایش قیمت بلیت‌ها نیست و واکنش‌ها به تئاترهای لاکچری روی موسیقی هم تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران برنامه و خوانندگان با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اقدام به تثبیت قیمت بلیت‌ها کرده‌اند.

**سهم اندک زنان

در موسیقی پاپ به‌جز اجرای جمعه گذشته کنسرت گروه «دلیار» در فرهنگسرای نیاوران که ویژه بانوان بود تنها یک اجرای دیگر سهم زنان است. کنسرت سیمین غانم قرار است روزهای اول، دوم و هشتم آذر در تالار وحدت برگزار شود. نکته عجیب در مورد این کنسرت‌ها زمان برگزاری آن است. زنان برای دیدن این کنسرت باید ساعت دو بعد از ظهر به تالار وحدت بروند!

**پرکارترین‌ها

محسن ابراهیم‌زاده که شانس برگزاری کنسرت هشتادهزار نفری در استادیوم آزادی را پیدا کرد، پرکارترین خواننده در اجرای کنسرت‌هاست. دوازده اجرا از این خواننده جوان را تا انتهای آذر شاهد هستیم. تنوع محل برگزاری این کنسرت‌ها هم حکایتی است. به‌جز تهران، ابراهیم‌زاده در شهرهایی مانند یزد، کرمان، خمین، بهشهر، سوادکوه و... نیز اجرا دارد. بعد از ابراهیم‌زاده، بهنام بانی در رتبه دوم قرار دارد. مراغه، مرند و کرمان در کنار تهران، شهرهایی هستند که بانی در آنها کنسرت می‌دهد. بعد از بانی، «هوروش بند» ، مهدی یراحی و امید حاجیلی با دو اجرا قرار دارند. یراحی در بندرعباس اجرا می‌کند و حاجیلی هم به‌جز تهران، به بندرعباس می‌رود. هوروش بند هم به قزوین و سمنان می‌روند.

**تک کنسرتی‌ها

در این فهرست خوانندگان مشهوری به چشم می‌خورند که شاید عجیب‌ترین نام متعلق به حمید هیراد است. پس از حاشیه‌های کنسرت شیراز و تأیید خبر محکومیتش حالا هیراد ظاهراً با احتیاط بیشتری در حوزه کنسرت عمل می‌کند. هیراد تنها روز 11 آذر و در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند. رضا صادقی، کاوه یغمایی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده و رضا یزدانی نیز یک نوبت کنسرت می‌دهند.

نبود خوانندگانی مانند حامد همایون، محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری و محسن یگانه در میان کسانی که کنسرت برگزار می‌کنند در نوع خود عجیب است. باید به انتظار زمستان بنشینیم و کنسرت‌های تازه‌ای که برگزار خواهند شد.

گزارش از سید مهدی موسوی تبار

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ايرناپلاس موسيقي كنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت

استاندار گیلان در گزارشی به رئیس جمهور از ‌آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت گفت: در حادثه آتش‌سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی در گزارش ‌به رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت اظهار داشت: ‌طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری روستای امامزاده ابراهیم شفت در حادثه آتش‌سوزی این روستا 389  واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به  بازسازی دارد و نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از این افراد افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه ای آنها بود که ارزیابی ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان ادامه داد: در این راستا، 118 واحد پوشش بیمه ای داشتند و تعدادی از خانوارها نیز بیمه نبودند،  لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه از منطقه حادثه‌دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امامزاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در 2.5 سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امام زاده ابراهیم(ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق گفت: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده‌ ابراهیم شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی