Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: از روز شنبه موج ناپایداری در مناطق غربی و ارتفاعات هرمزگان آغاز شده که تا دوشنبه در این استان باقی می ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مرضیه سی سی پور کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنکار هرمز  اظهار کرد: از روز گذشته  سامانه جوی از سمت غرب کشور وارد هرمزگان شده که شاهد ناپایداری جوی در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه یش بینی می شود طی امروز تا فردا دوشنبه این سامانه ناپایدار در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس فعالیت داشته باشد، تصریح کرد: احتمال رگباری شدن و تقویت موج بارشی در این مناطق همچنین وقوع پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

سی سی پور عنوان کرد: از صبح امروز تاکنون بستک 4.1 میلیمتر، لاوان 2.4 میلیمتر، خمیر 0.6میلیمتر باران باریده است.

وی افزود: با توجه به امکان افزایش لحظه ای سرعت باد به خصوص در جزایر کیش و لاوان تا ساعات شب شناورهای سبک و صیادی در ساعت های بعد از ظهر از تردد دریایی در محدوده های یاد شده خودداری کنند.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: ناپایداری دریایی تا ساعات بعد از ظهر دوشنبه در هرمزگان ماندگار است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه،  بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم رطوبت در ساعاتی ازامروز جمعه و شنبه، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است بارش‌های پراکنده‌ای نیز همراه با رعدوبرق، بخصوص برای نواحی شرقی استان در پی داشته باشد.
بر اساس این گزارش، سامانه‌ای ناپایدار در روز‌های یکشنبه و دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.
شرایط ناپایدار در روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان