Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:05:51 GMT

ساختمان سازی به سبک گل و گلبرگ در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۲۷۹۰

ساختمان سازی به سبک گل و گلبرگ در روسیه

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   یک شرکت مشهور معماری قصد دارد یک محله جدید در کشور روسیه را به سبکی کاملا تازه طراحی کند که مشاهده ساختمان های آن از دور و به خصوص از نمای بالا یادآور گلها و گیاهان باشد.

 

این شرکت که توسط زاها حدید معمار و طراح برجسته عراقی که دو سال قبل درگذشت تاسیس شده با همکاری تعدادی از معماران روس این محله را در نزدیکی شهر مسکو خواهند ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محله Rublyovo-Arkhangelskoye نام خواهد گرفت و در غرب مسکو واقع خواهد بود. هدف از ساخت این محله اسکان بخشی از جمعیت رو به رشد مسکو در محلی جدید است.

 

 

همچنین قرار است یک خط متروی جدید نیز در این محله احداث شود که راه اندازی آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و در نهایت به خط متروی مسکو متصل خواهد شد.با ایجاد این محله فضای کافی برای اسکان ۶۶ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد خواهد شد و فضای اداری، مدارس، درمانگاه، مراکز خرید و زیرساخت های حمل و نقل نیز ایجاد خواهند شد. یک سوم این مجموعه هم متشکل از جنگل و پارک خواهد بود.

 

 

نکته جالب طراحی سازه ظاهری این ساختمان ها به گونه ای است که یادآور گل ها و گیاهان هستند و لذا حال و هوای خاصی را در افراد ایجاد خواهند کرد. هنوز جزئیات فنی بیشتری در مورد نحوه اجرای این طرح اعلام نشده است.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ساختمان سازی گل گوناگون جام نیوز روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، در پشت فراخوان‌ها برای خویشتن‌داری که توسط اکثر پایتخت‌ها به‌صورت هماهنگ انجام می‌شود، دیپلماسی روسیه و چین قاطعانه طرف ایران را در بحران بین این کشور و اسرائیل گرفته‌اند. نه مسکو و نه پکن حمله هوایی گسترده توسط تهران در شب شنبه ۱۳ آوریل را محکوم نکردند.

به نقل از لوموند، برعکس، در جریان گفت‌وگوی تلفنی روز دوشنبه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین و حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی‌اش، وزیر امور خارجه چین یادآور شد که چین حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را به‌شدت محکوم و قاطعانه با آن مخالفت می‌کند.

از سوی دیگر، پکن به بیانیه ایران مبنی بر اینکه اقدام انجام شده محدود بوده و اقدامی دفاعی از خود بوده توجه می‌کند. ولادیمیر پوتین روز سه‌شنبه طی تماسی با همتای ایرانی خود، ابراهیم رئیسی، به تمایل ایران برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش اشاره کرد.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، روز قبل به پاسخ مشروع ایران اشاره کرده بود و بر «دورویی» غرب در این مورد تأکید کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سیمونا گالپرین، سفیر اسرائیل در مسکو گفت: «سیمونا، به من یادآوری کن که اسرائیل حملات کی‌یف به خاک روسیه را محکوم کرد».

حملات ایران حتی با نوعی سرخوشی در کانال‌های تبلیغاتی روسیه مورد استقبال قرار گرفت که ابتدا «پیروزی» تهران و «هراس» اسرائیل را پیش از اتخاذ لفاظی «حملات محدود» توصیف کردند. شبکه NTV روز دوشنبه گفت: «ایران به مرکز ثقل جهان اسلام تبدیل شده است».

بااین‌حال، نه مسکو و نه پکن هیچ علاقه‌ای به درگیری کنترل نشده ندارند.

کد خبر 845245 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و چین ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟