Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@13:52:12 GMT

خلخال در اجرای گفتمان های اجتماعی پیش قدم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۲۹۰۱

خلخال در اجرای گفتمان های اجتماعی پیش قدم شد

به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه گفمان اجتماعی خلخال افزود: فراهم کردن زمینه نقد از عملکرد مسئولان، شنیدن نقاط ضعف و قوت ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات جامعه از اهداف مهم برگزاری گفتمان های اجتماعی است .
وی اظهار داشت: فرمانداری خلخال در این زمینه پیش قدم بوده و تاکنون گفتمان های اجتماعی را با موضوع های مختلف برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه مدیران اجرایی باید از هرگونه انتقاد سازنده استقبال کنند،گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید در عین انتقاد پذیری پاسخگوی افکار عمومی نیز باشند.
بابایی با بیان اینکه پاسخ درست به افکار عمومی باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد،افزود: بسیاری از مواقع پاسخ مناسب و به موقع همراه با آمار و اطلاعات مشکلات فراروی مردم را برطرف و از پیچیده شدن امور پیشگیری می کند.
وی با توصیه مسئولان دستگاه های اجرایی به افزایش آستانه تحمل خود در برابر نقدها گفت: همانطوری که انتقاد پذیری و تحمل انتقاد موجب حل بسیاری از مشکلات می شود واکنش در برابر انتقاد و کم تحملی نیز می تواند موجب افزایش مشکلات شود.
در این جلسه منتقدان در سه حوزه محیط زیست،منابع طبیعی و میراث فرهنگی مطالب خود را ارائه و پاسخ خود را از مسئولان اجرایی شنیدند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جامعه دستگاه های اجرایی محیط زیست منابع طبیعی آستانه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضورحجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا  معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور،  وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهر‌های  تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشور‌ها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیس جمهور از مسئولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی